Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@17:34:34 GMT

تولید بنزین یورو ۴ رویکرد جدید پالایشگاه آبادان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۸۹۱۶

یک مقام مسئول بر ضرورت افزایش کمی و کیفی تولید بنزین و دستیابی به بنزین یورو ۴ در پالایشگاه آبادان تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: علیرضا صادق‌آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر ضرورت افزایش کمی و کیفی تولید بنزین در پالایشگاه آبادان، از افزایش و استمرار تولید بنزین آلکیلات (سبز) و همچنین افزایش کیفیت تولید بنزین به استاندارد یورو ۴ در پالایشگاه آبادان به عنوان رویکرد جدید این شرکت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید بتوانیم بخش قابل‎توجهی از تولید بنزین پالایشگاه آبادان را به یورو ۴ تبدیل کنیم و همچنین میزان تولید بنزین آلکیلات را به روزانه ۲،۵ میلیون لیتر برسانیم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به تغییر مدیریت پالایشگاه آبادان، اظهار امیدواری کرد که اجرای فاز دوم پالایشگاه شتاب بیشتری بگیرد و فاز چهارم نیز تعیین تکلیف شود.

صادق‌آبادی با بیان این‌که تولید بنزین این پالایشگاه از میانگین روزانه ۹،۵ میلیون لیتر به حدود روزانه ۱۲ میلیون لیتر رسیده، ادامه داد: پالایشگاه آبادان یکی از قدیمی‌ترین پالایشگاه‌های ایران است و بخشی از تاریخ صنعت نفت کشور محسوب می‌شود، بنابراین باید به یک پالایشگاه مدرن تبدیل شود.

به گفته وی، اجرای طرح توسعه فاز دوم پالایشگاه باید شتاب بیشتری بگیرد و با اجرای فاز چهارم نیز باید بتوان این پالایشگاه را به یک بنگاه با بهترین و اقتصادی‌ترین محصولات تولیدی تبدیل کرد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VCT

منبع: فردا

کلیدواژه: بنزین یورو4 پالایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.
طی امروز و فردا وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.
تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • چرا «شیر شتر» به مهم‌ترین نوشیدنی جهان تبدیل خواهد شد؟
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی