Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:17:11 GMT

2هزارو228 هکتار بافت شهری البرز بازآفرینی می شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۸۹۲۶

2هزارو228 هکتار بافت شهری البرز بازآفرینی می شود

به گزارش ایرنا، تقی رضایی روز یکشنبه در نشست بازآفرینی بافت های فرسوده که در استانداری البرز برگزار شد، افزود: 714 هزارو 720 نفر معادل 27 درصد جمعیت استان البرز در بافت های فرسوده و حاشیه ای زندگی می کنند.
مدیرکل راه وشهرسازی البرز بیان داشت: موضوع بازآفرینی بافت های فرسوده و غیرمقاوم استان البرز
در اولویت کاری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تلاش ها براین است تا در کمترین زمان ممکن و با مشارکت مردم وسرمایه گذاران زیر ساخت های لازم برای بهسازی بافت های فرسوده فراهم شود.
رضایی با بیان اینکه طبق سرشماری سال 95 ، استان البرز 2 میلیون و 712هزارو 400 نفر جمعیت دارد، گفت: این استان به لحاظ جمعیتی رتبه دهم کشور را به خود اختصاص داده است.
البرز دارای 6 شهرستان، 17 شهر و 355 آبادی است .
موضوع بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری و روستایی از مهم ترین مقوله هایی است که سال های گذشته تا کنون با توجه به احتمال وقوع زلزله در استان البرز مطرح است.
وقوع زلزله 5.2 ریشتری سال گذشته در البرز، مدیران دستگاه های اجرایی را مصمم کرد تا در کمترین زمان برای بهسازی بافت های فرسوده و غیرمقاوم شهری و روستایی چاره اندیشی کنند.
هرچند انجام این طرح دیر هنگام به نظر می رسد اما اگر با سرعت و قاطعیت در دستور کار قرار گیرد به طور حتم از خسارات و تلفات ناشی از حوادث احتمالی پیشگیری شده است.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان البرز دستگاه های اجرایی زلزله شهری و روستایی بافت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده