Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی ورمقانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فاز اول مایه کوبی تب برفکی دامی به تعداد 1521424 راس دام سبک و سنگین در روز 2 تیر ماه 97 با موفقیت پایان یافت.

وی افزود: عملیات فاز اول مایه کوبی تب برفکی که از 29 اردیبهشت ماه در سراسر استان آغاز گردیده بود پس از طی 36 روز و با مایه کوبی 87651 راس گاو و گوساله و 1433773 راس گوسفند و بز در تعداد 1477 روستا و واحد اپیدمیولوژیک با موفقیت انجام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورمقانی با بیان اینکه این عملیات با بهره‌گیری از تعداد 53 اکیپ بخش دولتی و غیر دولتی و به تعداد 136مایه کوب صورت گرفته است، گفت:  در طول دوره مایه‌کوبی اکیپ های نظارتی از اداره کل و شبکه های دامپزشکی بر این عملیات نظارت منظم و بی وقفه داشته‌اند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روستا دامپزشکی کردستان بخش دولتی بیماری تب برفکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به بهره‌برداری از جایگاه اختصاصی ساحل شهر مریوان گفت: با افتتاح این جایگاه تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جهانبخش نوکانی، امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در مراسم بهره‌برداری از جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مریوان اظهار کرد: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی ساحل مریوان، یازدهمین جایگاه این ناحیه است که در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و با دارا بودن دو مخزن به ظرفیت ذخیره‌سازی ۹۰ هزار لیتر بنزین احداث شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۱۰ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی برای ساخت این جایگاه، خاطرنشان کرد: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و تمامی مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

نوکانی اضافه کرد: با افتتاح این جایگاه شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت.

کد خبر 744352

دیگر خبرها

  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • معتمدی: عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است +فیلم
  • عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی مایه غرور ایرانیان و جبهه مقاومت شد
  • فیلم/ تجمع مردم کردستان در حمایت از عملیات سپاه علیه صهیونیست‌ها
  • رسانه ها مردم را با جریانات اخیر همراه کنند
  • تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • واکسیناسیون دام‌های منطقه شِوی دزفول علیه تب برفکی
  • تجمع مردم کردستان در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • انجام ۹۰۰ هزار نوبت واکسیناسیون رایگان دام‌ در رامهرمز
  • تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت