Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام علی موحدی راد صبح امروز در نشست خبری پیرامون پرونده ایرانشهر اظهار کرد: تریبون مقدس نماز جمعه جای طرح مباحث منافی عفت نیست.

وی با بیان اینکه اشاعه فحشا منکر است، اضافه کرد: در زمانی که دستگاه قضایی به پرونده ورود کرده بود نباید موضوع به اینگونه مطرح می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ادامه داد: روابط عمومی فرمانداری ایرانشهر نیز حق اظهار نظر در این زمینه نداشته و تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد، از نظر قانون سایر دستگاه‌ها حق ورود به مفاد پرونده قضایی ندارند.

موحدی راد گفت: تاریخ تعرضات را یکی در دی‌ماه سال گذشته، یکی در اردیبهشت امسال و یکی را در خردادماه اعلام کرده‌اند، بعد از خطبه‌ها که علنی شده بود، از دو نفر قبلی که گفته بودند ما به پزشکی قانونی نمی‌رویم، یکی مراجعه کرد و اعلام آمادگی کرد، اما باز یک نفر دیگر حاضر نشد. از آن دو نفر که به پزشکی قانونی مراجعه کردند، در مورد یک نفر پزشکی قانونی اعلام کرده، هیچ تعرضی صورت نگرفته و مورد اذیت و آزار قرار نگرفته‌ و در سلامت کامل قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان پزشکی قانونی، تجاوز به یکی دیگر از دختران را تأیید نکرده، اما رابطه جنسی تأیید شده، اما اینکه عنف بوده یا خیر را دستگاه قضایی باید تشخیص دهد.

موحدی راد مطرح کرد: در بحث منافی عفت و زنای به عنف باید بررسی شود با رضایت این ارتباط انجام شده و یا با اکراه سپس اقدامات نهایی انجام می‌شود، در این پرونده هم باید شماره تماس‌ها، پیامک‌ها و شبکه‌های فضای مجازی هر دو نفر بررسی شود تا میزان ارتباط شاکی و متهم تعیین شود.

وی تأکید کرد: این شاکی‌ها یا ارتباط کاری با متهم داشته‌اند یا قبلاً در محل کار، همکاری می‌کردند یا در حال حاضر آنجا شاغل هستند و ارتباط کاری تا حدودی بوده است، بعضی از این افراد تماس‌های تلفنی بسیار زیادی با متهم داشته‌اند که باید بررسی شود در حد عرف بوده و یا نامشروع بوده که دستگاه قضایی در حال بررسی است.

 

ادامه دارد...

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته تعداد ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶ مورد زنان بود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، موسی ادیب فر مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته تعداد ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶ مورد زنان بود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸ هزار و ۷۷ پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۷۷۵۰ پرونده برای زنان و ۲۰ هزار و ۳۲۷ پرونده مربوط به مردان است.

ادیب فر با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۱۳ هزارو ۴۰۸پ رونده مربوط به تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد، یاد آور شد: همچنین در این مدت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه توسط پزشکی قانونی استان انجام و تشکیل پرونده شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۳۲۷ مورد مجوز سقط جنین توسط پزشکی قانونی استان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته برای ۱۹۱۵ مرد و ۵۰۸ زن مجوز دفن صادر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته ۶۲ مورد مجوز فوت ناشی از سوختگی، ۴۲ مورد مجوز فوت ناشی از غرق شدگی، ۴۲ مجوز فوت ناشی از سرمازدگی، ۱۲ مورد مجوز فوت ناشی از برق گرفتگی و ۴۰۹ مورد مجوز برای مرگ‌های طبیعی که بر اثر بیماری صورت گرفته، توسط پزشکی قانونی استان صادر شده است.

دیگر خبرها

  • پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • ارجاع هزار و ۸۰۰ فقره پرونده به آزمایشگاه اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی
  • تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی
  • تشکیل ۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی
  • بررسی ۱۸۰۰ پرونده در آزمایشگاه پزشکی قانونی خراسان شمالی