Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله سوم پیش‌فروش و فروش قطعی شرکت ایران‌خودرو در حالی از روز گذشته که آغاز شده است که این سایت نه تنها برخلاف روزهای قبل از دسترس خارج نشده که حتی ثبت‌نام هم می‌کند اما به طور ناقص!

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، مرحله سوم فروش ویژه عید فطر از روز گذشته با ثبت خودروهای 206 تیپ 2 و تیپ 5 آغاز شد و امروز هم در دومین روز، ثبت نام برای خودروهای 206 صندوق‌دار و رانا، از ساعت 11 شروع به فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه در مرحله اول و دوم طرح فروش ویژه عید فطر، سایت ایران‌خودرو به طور کلی از دسترس خارج شده بود، این بار، نه تنها سایت به راحتی کار می‌کند که حتی مراحل اول ثبت‌نام را هم به خوبی انجام می‌دهد. در مرحله اول، مشتری باید نوع خودرو را مشخص کرده، سپس نام مشتری یا نام کاربری را تعیین کرده و در مرحله سوم هم نمایندگی مورد نظر را انتخاب کند.

مرحله اول و دوم، با سرعت خوبی پیش می‌رود. اما در مرحله سوم که قرار است مشتری نمایندگی مورد نظر را برای تحویل مدارک و تحویل خودرو، انتخاب کند؛ با پیغامی مواجه می‌شود که ظرفیت نمایندگی تکمیل است.

این هشدار در حالی است که تمامی نمایندگی‌ها کشور به جز یک نمایندگی در شهر اندیمشک با ظرفیت پر مواجه هستند و به همین دلیل هم مشتری امکان ادامه ثبت‌نام را نخواهد داشت.

سایت ایران خودرو باز است و به ظاهر کار می‌کند اما امکان ثبت‌نام وجود ندارد!

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد