Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر > شهردار - همشهری‌آنلاین:
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درباره جزییات جلسه هم‌اندیشی اعضا با شهردار تهران توضیح‌هایی را ارائه کرد.

زهرا نژادبهرام عضو شوراي شهر تهران يك‌شنبه سوم تير پیش از آعاز جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شهردار و اعضای شورای شهر، گفت: در این جلسه که با حضور مهندس افشانی، شهردار تهران و اعضا شورای شهر برگزار شد در مورد تدوین برنامه سوم توسعه شهرداری تهران صحبت شد و با وجود آن‌که قرار بود این برنامه تا پایان تیر ماه آماده شود اما به نظر می‌رسد به زمان بیشتری احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، نژاد بهرام  گفت: در این جلسه اصلا در خصوص تغییرها در شهرداری صحبت نشد. یکی دیگر از موضوع‌هاي مورد صحبت ، تغییرها در بانک شهر بود که شهرداری تهران، به عنوان یکی از سهامداران بانک شهر می‌بایست نسبت به بررسی وضعیت این بانک اقدام کند.

او با بیان این‌که در حال حاضر این بانک توسط سرپرست اداره می شود، گفت: به شهردار پیشنهاد داده شد هر چه زودتر اعضای هیات مدیره بانک شهر و لیست مدیران عامل پیشنهادی را به بانک مرکزی معرفی کند تا هر چه سریع‌تر مدیرعامل بانک شهر مشخص شود.

در همین زمینه: فصل نوین اداره شهرها با تکیه بر خلاقیت بررسی مجدد پرونده املاک نجومی پیشنهاد حجت نظری: مسجدی برای اهل تسنن در تهران ساخته شود تاکید شهردار تهران بر عرضه تصویر صحیح از دین رحمانی اسلام به جهانیان حتی یک مورد فساد را تحمل نمی‌کنم افشانی: پیمانکاران تسویه حساب می‌خواهند | اوراق مشارکت برای مترو ۴ اولویت افشانی برای تهران شهردار تهران: هیچ خیانتی بالاتر از ناامید کردن مردم نیست

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن روند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون به تعداد یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در «سامانه» ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر دارای شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن در ادامه تاکید کرد: از تعداد واجدین شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

وی افزود: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

کد خبر 6096712 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد+ جزییات
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد