Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده و نوازنده گروه موسیقی «رستاک» ضمن بیان جزییات آلبوم «بهار»، اعلام کرد تازه‌ترین کنسرت این گروه در تابستان سال ۹۷ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، فرزاد مرادی خواننده و نوازنده گروه موسیقی «رستاک» با اشاره به جزییات برگزاری کنسرت این گروه در اواخر تیرماه سال جاری توضیح داد: اولین کنسرت گروه «رستاک» در سال جدید روز ۲۸ تیرماه به میزبانی برج میلاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت محمد جلیل‌پور روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه در این کنسرت قطعات آلبوم «بهار» تازهترین اثر منتشر شده گروه همراه با قطعات منتخب دیگر اجرا می شود تصریح کرد: کنسرت‌های ما به شکلی است که معمولا تعدادی از قطعات قبلی به دلیل خاطره نوستالژیک مخاطب با آنها در رپرتوآر گنجانده می‌شود. با این حال بخش اصلی کنسرت تیرماه براساس آلبوم «بهار» است و سعی می‌کنیم تعداد زیادی از قطعات آلبوم جدید را اجرا کنیم. تمرینات ما از چند روز پیش شروع شده و تا شب کنسرت ادامه خواهد داشت، ما این تمرینات را به صورت منظم ادامه می‌دهیم تا بتوانیم کارها را با کیفیت خوبی به کنسرت تهران برسانیم.

مرادی درباره حضور نوازندگان مهمان و همچنین تغییر در ترکیب اعضای گروه اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنم از حضور اساتید موسیقی نواحی در این کنسرت بهره‌مند شویم. گروه رستاک نسبت به آخرین کنسرتش که مربوط به جشنواره موسیقی فجر سال گذشته است تغییراتی داشته با این وجود ترکیب و فضای حاکم بر گروهمان طوری است که نمی‌توانیم تغییرات زیادی را در آن لحاظ کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون در حال بررسی و برنامه‌ریزی روی چگونگی ایجاد تفاوت نسبت به اجراهای گذشته هستیم. همچنین از آنجا که اعتقادی به اجراهای یکنواخت نداریم، در طی جلسات آینده، سعی می‌کنیم با یک برنامه‌ریزی دقیق، نه تنها در بخش رپرتوار برنامه، بلکه در سایر بخش‌های نیز متفاوت از قبل باشیم.

این هنرمند درباره تور کنسرت‌های خارجی و داخلی گروه «رستاک» و احتمال تمدید اجرای تهران گفت: معمولاً ما در سال چند اجرای خارجی در برخی فستیوال‌های بین‌المللی داریم که این موضوع هم اکنون در حال بررسی است. آنچه هم اکنون مهم است تمرکز گروه روی کنسرت تهران بود که پس از آن برای اجراهای تهران نیز برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

این عضو گروه موسیقی «رستاک» در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره آلبوم جدید این مجموعه موسیقایی توضیح داد: خوشبختانه بازخورد خوبی از مخاطبان برای این آلبوم دریافت کردیم. این کار کمی پس از عید منتشر شد و ما پیش‌بینی می‌کردیم که همین موضوع روی میزان استقبال از آلبوم تأثیر بگذارد. برخلاف تصور ما، خدا را شکر تا این لحظه تهیه آلبوم توسط علاقه‌مندان از مراکز محصولات فرهنگی خوب بوده است. برخورد و مقایسه این آلبوم با آثار گذشته توسط هنرمندان و مخاطبان برایمان جذاب بود و روی این نکته تأکید داشتند که آلبوم بهار، صمیمی‌تر و متفاوت‌تر از کارهای قبلی است.

وی تاکید کرد: در آلبوم بهار برای اولین‌بار برخی اعضای گروه نظیر یاور احمدی‌فر، اکبر اسماعیلی‌پور و مجید پوستی که عضو جدید گروهمان هستند، آواز خواندند. در این آلبوم پنج نفر از اعضای گروه قطعات را می‌خوانند و قرار است در کنسرت تهران نیز به همان شکل کارها را اجرا کنیم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند در گروه آزمایشی مربوطه یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است.

وی افزود: این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سؤالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

صدر افزود: دفترچه سؤالات آزمون پذیرش دانشجو-معلم شامل ۲۰ سؤال با موضوع تعلیم و تربیت اسلامی و ۲۰ سؤال هوش و استعداد معلمی است و زمان پاسخگویی آن ۶۰ دقیقه خواهد بود.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تعداد داوطلبان آزمون دانشجو-معلم خاطرنشان کرد: در مجموع ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر برای شرکت در این آزمون داوطلب شده‌اند که ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

وی گفت: بیشترین علاقه مندی برای شرکت در آزمون دانشجو-معلم در گروه آزمایشی علوم انسانی با ۳۱۲هزار و ۱۱۱ داوطلب و کمترین علاقه مندی در گروه آزمایشی هنر با بیش از ۲۲ هزار داوطلب بوده است. در گروه آزمایشی علوم تجربی بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب، در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی بیش از ۵۰ هزار داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز بیش از ۴۴ هزار داوطلب شرکت در آزمون اختصاصی دانشجو-معلم شده‌اند.

صدر تصریح کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد. آزمون پذیرش دانشجو-معلم در سال ۱۴۰۳دریک نوبت و به صورت یک دفترچه مجزا و همزمان با نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود.

کد خبر 6088192

دیگر خبرها

  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • جزییات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • جزییات تازه از اسم بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده است
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم