Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@21:29:22 GMT

بازگشت آقای کمدین به سینما بعد از ۳ سال! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۹۳۶۱

بازگشت آقای کمدین به سینما بعد از ۳ سال! +تصاویر

"جواد رضویان" بازیگر سینما و تلویزیون که آخرین بار در سال ۹۴ با فیلم "ناردون" حضور در سینما‌ها را تجربه کرده بود بعد از نزدیک به سه سال غیبت با سه اثر سینمایی به این عرصه باز خواهد گشت.

خبرگزاری میزان: "جواد رضویان" بازیگر سینما و تلویزیون که آخرین بار در سال ۹۴ با فیلم "ناردون" حضور در سینما‌ها را تجربه کرده بود بعد از نزدیک به سه سال غیبت با سه اثر سینمایی به این عرصه باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"جواد رضویان" بازیگر سینما و تلویزیون که آخرین بار در سال ۹۴ با فیلم "ناردون" حضور در سینما‌ها را تجربه کرده بود بعد از نزدیک به سه سال غیبت با سه اثر سینمایی به این عرصه باز خواهد گشت.

این بازیگر با سابقه کمدی امسال با دو فیلم در قامت بازیگر ظاهر خواهد شد. رضویان در ششمین ساخته سینمایی "حسین قناعت" با نام "لازانیا" به ایفای نقش پرداخته که در صف اکران تابستان قرار دارد.

رضویان در این فیلم با ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعد هدایتی، رضا رویگری و عباس محبوب همبازی شده است.

علاوه بر فیلم سینمایی "لازنیا" که در ژانر کمدی ساخته شده رضویان بار دیگر با فیلم کمدی دیگری پا به عرصه اکران در سینما‌های ایران خواهد گذاشت.

این بازیگر سینما که همواره درخشش قابل قبولی در شخصیت‌های کمیک داشته در فیلم سینمایی "دم سرخ ها" به کارگردانی "آرش معیریان" کارگردان کمدی ساز سینما به ایفای نقش پرداخته است.

 

رضویان در این فیلم سینمایی که شانزدهمین تلاش "آرش معیریان" در قامت کارگردان است با بازیگرانی همچون رضا شفیعی جم، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، علی صادقی، مجید یاسر، رضا ناجی، سعید پیردوست، شهره لرستانی، شهین تسلیمی و عباس جمشیدی فر همبازی شده است.

با اینکه رضویان امسال دو فیلم در آستانه اکران دارد، اما حضور وی در قامت کارگردان بسیار مهمتر از این دو فیلم است. وی برای نخستین بار می‌خواهد کارگردانی در سینمای ایران را تجربه کند. رضویان این روز‌ها رسماً پیش تولید فیلم سینمایی "زهرمار" را آغاز کرده است.

با توجه به اظهارات جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم "زهرمار" این فیلم با درون مایه‌ای اجتماعی ساختاری کمدی داشته و اولین فیلم کمدی رضویان به حساب می‌آید. بر اساس آخرین اخبار فیلمبرداری فیلم سینمایی "زهرمار" مرداد ماه امسال در تهران کلید خواهد خورد.

نکته قابل توجه در قبال اولین فیلم سینمایی جواد رضویان در آن است که وی تصمیم دارد برای کیفیت بهتر اثر در این فیلم بازی نکرده و تمام تمرکز خود را روی کارگردانی اثر بگذارد. حال باید دید تجربه اول بازیگر موفق کمدی ایران در مقام کارگردان می‌تواند موفقیت‌های پیشین وی در جایگاه بازیگر را تکرار کند یا نه.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VCn

منبع: فردا

کلیدواژه: جواد رضویان ناردون سینما ها بازیگر کمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست

کمدی مراحل خودش را دارد. سینمای ایران این‌طور که پیش می‌رود کمدی تسخیرش می‌کند و اتفاقات خوبی را برایش رقم نمی‌زند.

به گزارش مشرق، اصغر سمسارزاده درباره شرایط سینمای کمدی گفت: در سینمای کمدی، باید موقعیت به وجود بیاید. کمدی این گونه نیست که سر کسی را کلاه بگذاریم یا کسی را دست بیندازیم و به این وسیله بقیه را بخندانیم.

وی ادامه داد: سینما باید روال خود را طی کند؛ مانند سینمای کمدی جهان. سینمای کمدی در جهان این‌گونه نیست. سینما کمدی چاپلین این گونه است؟ یا سینمای ژاک تاکین و فرناندز؟ کمدی مراحل خودش را دارد. سینمای ایران این‌طور که پیش می‌رود کمدی تسخیرش می‌کند و اتفاقات خوبی را برایش رقم نمی‌زند.

این بازیگر درباره فعالیت‌های فعلی خودش گفت: یکی از کارهای من خروج ممنوع است که تولید شبکه ۳ سیماست و آقای لفافیان کارگردان آن است. عوامل تولید در حال شهرک‌سازی برای این سریال هستند. یکی دیگر از کارهایم برای روبیکاست که از پلتفرم‌ها پخش خواهد شد. این سریال کمدی سنگین و خوبی است.

سمسارزاده درباره این اثر توضیح داد: در این فیلم نقش پدری را دارم که از دنیا رفته اما با بچه خود همراه است. از نقش خوشم آمد چراکه نشان می‌داد مُرده‌ها، زنده‌ها را رها نمی‌کنند و این جذابیت کمدی است.

بازیگر سریال خانه به دوش درباره اهمیت نقش مخاطب در ایجاد چنین شرایطی برای سینمای کمدی گفت: مخاطب دوست دارد خوش بگذارند و آنچه دلش می‌خواهد را بشنود. این اشتباه است؛ نباید هر آنچه مخاطب می‌خواهد را نشان دهیم. نباید فیلم را دست مخاطب بدهیم و او را اسیر گرفتاری‌های شخصی خودمان کنیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳