Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

کاظم سلیمانی در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقال تیم های لیگ برتری فوتسال گفت: طبق اعلام قبلی سازمان لیگ پایان خرداد مهلت ارسال مدارک تیم های لیگ برتری بوده در حال حاضر از ۱۴ تیم لیگ برتری فقط ۱۰ تیم توانستند مبلغ ورودی  را پرداخت و مدارک  خود را ارسال کنند.

وی در ادامه گفت:  البته چهار تیمی که نتوانستند مدارک خود را ارسال کنند از کمیته فوتسال فرصت  چند روزه درخواست کردند که بتوانند مبلغ ورودی را پرداخت و مدارک خود را ارسال کنند که این موضوع باید در هیأت رئیسه مطرح و بررسی شودکه آیا می‌توان برای این تیمها سیستم را باز کرد یا خیر؟

دبیر کمیته فوتسال گفت: امسال بر خلاف سالهای گذشته در هیأت رئیسه تصمیم گرفتند که تمام تیم‌ها باید مبلغ ورودی که ۳۵ میلیون تومان است را نقدی و به حساب سازمان لیگ پرداخت کنند و تا این مبلغ واریز نشود سیستم آنها باز نمی‌شود و نمی‌توانند مدارک خود را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی در پاسخ به این سوال که قبلاً کمیته فوتسال اعلام کرده بود که اگر تیم ها مدارک خود را در موعد مقرر ارسال نکنند از حضور آنها در لیگ جلوگیری می‌شود گفت: همانطور که گفتم در حال حاضر سیستم بسته شده و این تیمها حق حضور در لیگ را ندارند. تا این تیمها مبلغ ورودی خود را پرداخت نکنند اجازه حضور ندارند حتی اگر شده لیگ را با ۱۰ تیم برگزار کنیم. 

  سلیمانی در پاسخ به سوال دیگری که آیا وضعیت بازیکنان لژیونر برای حضور در لیگ برتر مشخص شده است گفت: همانطور که قبلا اعلام کردیم این بازیکنان نمی‌توانند تا نیم فصل در لیگ بازی کنند.در حال حاضر این بازیکنان و باشگاهها از کمیته فوتسال درخواست کردند که یکبار دیگر این موضوع در کمیته فوتسال بررسی شود و قرار است در جلسه دهم تیرماه هیأت رئیسه یکبار دیگر این موضوع را مطرح کند و بررسی شود.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • اهدای پیراهن تیم ملی به یک حامی فوتسال درزاوه