Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مختار کرمی،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، یکی از فعالیت‌های حوزه آموزش و پژوهش راغنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ذکر و اظهار کرد: امسال ۱۲۵ پایگاه اوقات فراغت در کانون ها، موسسات قرآنی و مساجد فعال سازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کلاس‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به همت روحانیون مستقر در سطح استان به‌ویژه روستاها برپا می‌شود، افزود: تعداد پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان در سال جاری نسبت به سال گذشته با ۸۰ پایگاه فعال‌سازی رشد خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از دیگر شاخص‌ترین فعالیت‌های حوزه آموزش و پژوهش و فرق و مذاهب را به کارگیری ۹۰ نفر از روحانیون اهل سنت در برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی و هماهنگی اردوی آموزشی زیارتی روحانیون اهل سنت به شهر مقدس قم ذکر کرد.
وی عنوان کرد: بکارگیری ۹۰ نفر از روحانیون اهل سنت در برنامه‌های فرهنگی، برگزاری ۱۴ کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با حضور یک‌هزار و ۲۲۸ نفر و تشکیل مجمع اساتید گفتمان دینی با حضور ۶۰ استاد از دیگر فعالیت‌های این حوزه در سال گذشته بود.
حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: در مجموع این اداره‌کل سال گذشته ۷۰ فعالیت شاخص فرهنگی و دینی را همراه با برنامه‌های متنوع و گسترده در دستورکار قرار داد و در سطح شهر و روستاهای استان اجرایی کرد.
وی اعلام کرد: حضور ۳۶۱ روحانی و مبلغ در برنامه های دهه اول محرم و هیئات مذهبی، حضور بیش از ۵۹۱ مداح و نوحه خوان در هیئات مذهبی کردستان از دیگر فعالیت های این اداره کل در سال گذشته بوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: ثبت کانون‌های فرهنگی - تبلیغی در سامانه طوبی و صدور مجوز و تشکیل پنج هیأت مذهبی با موضوع قرآن و عترت که هم‌اکنون تعداد هیئات دارای خانه قرآن شهری و روستایی به ۳۵ مورد رسیده نیز از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه تشکل‌های دینی در سال گذشته است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی تبلیغات اسلامی پایگاه اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد

ایسنا/کردستان با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد.

میثم عابدی، امروز در مراسم رونمایی از مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) اظهار کرد: استان کردستان به لحاظ نیروی انسانی متخصص در حوزه آی سی تی وضعیت بسیار مطلوبی دارد که باید مورد آموزش قرار گیرند.

وی بر نهادینه کردن آموزش در حوزه فناوری اطلاعات در مدارس تأکید کرد و افزود: برخی از نهادهای خصوصی وعده حمایت و تجهیز مدارس را داده‌اند.

عابدی با اشاره به اینکه مبتنی بر ظرفیت استان ها در بخش های مختلف باید هوشمندسازی تعریف شود تا اثرگذاری لازم را در توسعه داشته باشد عنوان کرد که با توجه به مصرف‌گرا بودن کشور عراق، باید در زمینه صادرات تولیدات فناورانه متناسب با ظرفیت‌هایی که در کردستان وجود دارد برنامه‌ریزی اصولی صورت بگیرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: کردستان به لحاظ تولید برخی از محصولات کشاورزی مانند گندم، توت‌فرنگی و به لحاظ معدنی در زمینه معادن طلا و غیره ظرفیت بالایی دارد که می‌طلبد برای بهره‌گیری بهتر و بیشتر از این ظرفیت‌ها در زمینه توسعه استان، از روش‌های فناورانه استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: صدور خدمات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی با توجه به نیازی که در اقلیم وجود دارد می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش‌افزوده، ارزآوری و اشتغال‌سازی ایفا کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در این مراسم اظهار کرد: اتاق بازرگانی در دوره دهم برای جبران عقب ماندگی تاریخی که کردستان نسبت به سایر استان ها داشته ، ایجاد بنیاد توسعه و پیشرفت را در دستور کار قرار داده است.

کمال حسینی با بیان اینکه ۴۴ برنامه برای این بنیاد هدفگذاری شده است، افزود: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه‌ای، هشت شهرک صنعتی تخصصی، کنسرسیوم، شرکت مادر تخصصی معدن و صنایع معدنی از جمله برنامه‌های بنیاد توسعه استان است.

وی بیان کرد: پیشرفت کشور مستلزم توسعه استان‌های مختلف است، بنابراین می‌طلبد در راستای رشد مناطق گوناگون تلاش مضاعفی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است