Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم فوتبال پرسپوليس تمرين نوبت صبح امروز يکشنبه را از ساعت 10 در ورزشگاه شهيد کاظمي برگزار کرد.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، سرخپوشان در تمرين نوبت اول، کار خود را در سالن بدنسازي با گرم کردن بدن‌ها به مدت 20 دقيقه زير نظر مارکو آغاز کردند. سپس بازيکنان در زمين چمن حضور يافتند و در چهار گروه به عبور از بين موانع، پرش و کار با توپ روي آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش بعدي تمرين، کار با توپ در دو ستون و ضربه با پا و سر بود که زير نظر برانکو و مارکو انجام شد.
محمد انصاري و سعيد کريمي به علت حضور در تست پزشکي غايب بودند. همچنين کمال کامياني‌نيا هم به دليل سرماخوردگي، ديگر غايب تمرين اين نوبت بود.
گفتني است تمرين نوبت دوم امروز يکشنبه از ساعت 17 در ورزشگاه شهيد کاظمي برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمال انصاري کريمي سرخپوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران اولین تمرین رسمی خود برای حضور مقتدرانه در دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را در بانکوک تایلند برگزار کرد.

۱- تمرین در استادیوم «ایندور» برگزار شد، در این استادیوم ۶ هزار نفری در شهر بانکوک که میزبان مسابقات دور مقدماتی است؛ علاوه بر فوتسال، رقابت‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون و کنسرت‌های موسیقی در این مجموعه ورزشی برگزار می‌شود.

۲- حضور پر تعداد عکاسان و خبرنگاران در نخستین روز تمرین تیم ملی، نشان دهنده توجه رسانه‌ها به حضور مدعی اصلی قهرمانی در استادیوم ایندور بود.

۳- وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال با پوشیدن کفش مسابقه، قبل از همه بازیکنان دقایقی پا به توپ شد تا کیفیت کفپوش سالن را شخصاً بررسی کند.

۴- عوامل برگزارکننده مسابقات کماکان مشغول نصب تجهیزات تصویربرداری، بنر، توزیع کارت مسابقات و ... بودند.

۵- مسلم اولادقباد، ستاره لژیونر و مصدوم تیم ملی فوتسال زیر نظر پزشکان مشغول تمرین بود تا به بهترین فرم ممکن برای حضور در مسابقات برسد. وحید شمسایی ضمن همراهی او در لحظاتی از تمرین، به صورت جداگانه با بهترین بازیکن سال 2023 آسیا گفت‌‌و‌گو کرد.

۶- علی‌رغم سفر طولانی 22 ساعته از تهران تا بانکوک، بازیکنان بعد از استراحت صبحگاهی کاملاً پر نشاط و سرزنده تمرین کردند.

۷- اصغر قهرمانی، مربی گلرهای تیم ملی به صورت جداگانه با باقر محمدی و سعید مومنی به تمرین پرداخت. هر دو گلر تیم ملی فوتسال در تمرین امروز آمادگی فوق‌العاده‌شان را به رخ کشیدند.

۸- انجام حرکات ترکیبی، تمرین شوت‌زنی و مرور کارهای تاکتیکی از مهمترین بخش‌های تمرین امروز بود.

۹- وحید شمسایی، قهرمانی و سیامک داداشی سال 2000 در همین استادیوم با تیم ملی به عنوان قهرمانی دست یافتند و امروز ضمن مرور خاطرات آن قهرمانی، از دو هم‌بازی و دوست فقیدشان بابک معصومی و کاظم محمودی یاد کردند.

۱۰- «عالی! تمرین عالی!» این کلماتی بود که علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم با صدای بلند بعد از تمرین بازیکنان و گرم کردن خطاب به آنها گفت. تمرین بعد از سرد کردن بازیکنان، حلقه اتحاد و ذکر «یا حسین» خاتمه یافت و بازیکنان و کادر فنی به هتل محل اقامت برگشتند.

دیگر خبرها

  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • دختر سروش رفیعی مهمان تمرین پرسپولیس شد (+عکس)
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • آخرین تمرین تیم فوتبال تراکتور با حضور پاکو خمز
  • شمس‌آذر برای تقابل با استقلال وزنه زد! (عکس)
  • خداحافظی پاکو خمز با تراکتوری‌ها؛ گزارش تصویری
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • سفر زودتر از موعد الهلال به امارات