Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، محمدعلی وکیلی در حاشیه نشست غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی که برای بررسی گرانی‌های اخیر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلیات مسائل جاری کشور توسط معاون اول رئیس جمهور تشریح شد، تمهیدات برای مدیریت بازار ارز و دیگر بازارها را بیان کردند و نظر روسای کمیسیون‌های مرتبط مجلس نیز ارائه شد، همچنین دیدگاه ۵ نفر از نمایندگان که به قید قرعه انتخاب شده بودند بیان شد، در نهایت رئیس مجلس جمع بندی و توصیه‌های خود را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجموع، دیدگاه‌های دولت و مجلس پیرامون چگونگی برون رفت از شرایط فعلی به همدیگر نزدیک شد.

وی افزود: در این جلسه گفته شد که برای اقشار آسیب پذیر پیش‌بینی‌هایی می‌شود و تاکید شد که نباید اقشار آسیب پذیر در نوسانات فعلی آسیبی را متحمل شوند، همچنین مشخص شد که خوشبختانه اقلام استراتژیک برای ۲ سال آینده به وفور تامین شده و نگرانی در خصوص مایحتاج عمومی وجود ندارد.

وکیلی ادامه داد: برای مدیریت نابسامانی‌هایی که در حوزه ارز و بقیه بازارهایی که وجود دارد، مقرر شد تا دولت برنامه تفصیلی خود را در بخش‌های مختلف، به کارگروه مشترکی که با دستور مقام معظم رهبری با محوریت سران سه قوه تشکیل شده، جهت بررسی ارائه کند و در صورت نیاز قانونگذاری انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص ارز و واردات نیز در جلسه غیرعلنی تصمیم گیری شد یا نه؟، بیان کرد: مقرر شد تا دولت در بخش‌های مختلف، در کارگروه مشترکی که با دستور مقام معظم رهبری با محوریت سران سه قوه تشکیل شده، برنامه تفصیلی دولت ارائه و بررسی شده و در صورت نیاز قانونگذاری انجام شود.این کارگروه برای تصمیم گیری است و اگر نیاز به قانونگذاری وجود داشته باشد مجلس اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وکیلی تصریح کرد: بخشی از دلایل به وجود آمدن وضعیت فعلی، انتظارات است که ذیل بحث روانی قرار می‌گیرد و بخشی نیز محدودیت‌های منابع است، ولی به هر حال دولت باید اولویت‌های خود را به گونه‌ای تعریف کند که هیچ اولویتی از مردم در بخش ارز باقی نماند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بحث حضور رئیس جمهور در مجلس مطرح نشد، گفت: قرار بود که سه شنبه هفته جاری وزرای مربوطه در مجلس حضور یابند ولی با حضور جهانگیری و وزرای مربوطه نیازی به حضور وزرا در آن جلسه نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر لازم شد که با حضور رئیس جمهور جلسه‌ای تشکیل شود، به صورت طبیعی هیات رئیسه مجلس در زمان مقتضی تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد، گفت: در این جلسه موضوع استیضاح وزرا مطرح نشد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ارز دولت و مجلس سران سه قوه مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ان‌شاءالله با تمهیدات و برنامه‌ریزی و فراهم کردن شرایط نمایشگاه‌ کتاب در سال آینده در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: این جلسه با دعوت مهدی چمران و با حضور اکثریت اعضا صبح امروز برگزار شد.

وی درباره موضوعات مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی تصریح کرد: موضوعات داخلی در جلسه امروز مطرح شد و درباره کلیات برنامه‌ها و اقدامات شورا تا یک سال و نیم عمر این شورا نکاتی مطرح شد تا بتوانیم بر مبنای همدلی، همبستگی اقدامات را پیگیری و دنبال کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره شکایت دیوان عدالت اداری از شورای شهر تهران در رابطه با یکی از مصوبات شورا تصریح کرد: جزئیات این موضوع را نمی‌دانم و از ریاست شورای شهر تهران پیگیری بکند.

نادعلی در رابطه با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سال جاری تصریح کرد: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به اعلام معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال در مصلی برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نمایشگاه پرمخاطب از جمله نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار نمی‌شود گفت: تاکید شورا بر این است که چنین نمایشگاه‌هایی در محل شهر آفتاب برگزار شود اما مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال نیز در محل مصلی برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که مسئولان نمایشگاه شهر آفتاب اعلام کردند که مشکلی برای تامین مساحت مورد نیاز نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب ندارند گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد ملی و بین‌المللی است و قاعدتا در برگزاری این نمایشگاه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و همچنین در نهایت در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تصمیم می‌گیرد و امیدواریم انشاءالله سال آینده، سال آخر این دوره از مدیریت شهری، سرانجام نمایشگاه کتاب در محل شهر آفتاب برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد