Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:برنامه امشب سوم تیر پایش، نقش سهم بخش های دولتی و خصوصی تاثیرگذار در اقتصاد ایران را نقد و تحلیل می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این برنامه از بینندگان پرسیده شده است: حدس می زنید سهم کدام بخش از اقتصاد ایران بیشتر است؟ بخش خصوصی و تعاونی 2- بخش دولتی 3- نهادها و بنیادها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به شركت در نظرسنجي مي توانند عدد گزينه مورد نظر خود را به سامانه 30000111 پيامك كنند.

 

در این برنامه همچنین تحولات قیمت در بازارهای طلا، ارز، خودرو و مسکن مرور می شود. پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان و فعالان اقتصادی و مسابقه جوان موفق سال 97 از بخش های دیگر برنامه امشب پایش است.


پایش به تهیه‌کنندگی علی ملکی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی و با اجرای کیاداوود اسفندیاری پخش می‌شود.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال ایرانشهر مجلس آمریکا مساجد کانون های مساجد سوریه سرباز ربوده شده قاچاقچیان برنامه پایش شبکه یک خصوصی دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد

تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳، از سوی رییس سازمان غذا و دارو، برای اجرا ابلاغ شد.

به گزارش مهر، تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی، با امضای سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌گردد.

این در حالی است که تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، ۱۹۸۸۵۰ ریال؛ خیریه، ۱۸۶۰۵۰ ریال؛ عمومی غیر دولتی، ۱۴۹،۰۵۰ ریال و داروخانه‌های دولتی، ۸۱،۸۰۰ ریال تعیین شده است.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل دارو‌های OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴۲۸۵ ریال، عمومی غیر دولتی ۲۰،۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱،۲۰۰ ریال تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد