Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-09@00:27:53 GMT

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۹۵۰۷

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر معرفی شد

آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، جمعی از روسای واحدهای دانشگاهی استان، امام جمعه، معاون فرماندار و تنی چند از مسئولان، استادان و کارکنان در سالن شهید مدرس این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم از خدمات دکتر محمد جعفری رئیس سابق واحد کاشمر قدردانی و دکتر سید محمدجواد موسوی به عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کاشمر در این جلسه با قرائت فرازهایی از خطبه پنجم نهج البلاغه از مدیران خواست تا در راه خدا به مردم خدمت کنند و آلوده نفس نشوند.

حجت الاسلام سیدکاظم طباطبایی که ریاست دفتر فرهنگ اسلامی واحد کاشمر را در کارنامه دارد با قدردانی از خدمات دکتر جعفری برای دکتر محمدجواد موسوی آرزوی موفقیت کرد.

علی برمکی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری کاشمر در این نشست خواهان همکاری هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در امر کمک به پیشرفت و توسعه کاشمر شد و ابراز امیدواری کرد که در دوران دکتر موسوی شاهد توافق‏‌های بیشتری برای همکاری فیمابین دانشگاه و ارکان مدیریتی شهرستان باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز در این مراسم عمر مسئولیت ها را کوتاه خواند و از روسای واحدها خواست به گونه ای فعالیت کنند که بتوانند بیشترین خدمات را به ایران اسلامی داشته باشند.

دکتر مهدی ملک نژاد تغییر و تحول در مدیریت های دانشگاه ها را طبیعی دانست و ابراز کرد: از وجود مدیران فعالی مانند دکتر جعفری در سنگری دیگر بهره خواهیم برد.

جعفری در این مراسم با ارائه گزارش کاری از دوران مدیریتی خود اظهار کرد: خود را مرهون الطاف اساتید و کارکنان می دانم. 24 سال گذشته سعی کردم در این واحد با رعایت قوانین انجام وظیفه کنم. اکنون خوشحالم که سکان هدایت این مجموعه را به همکاری مدیر و مدبر واگذار می کنم.

موسوی نیز به ارائه نقشه راه خود با توجه به اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و خواهان همراهی و همکاری اساتید و همکاران و دانشجویان و ارکان مدیریتی شهرستان شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و یک هدیه از خدمات محمد جعفری قدردانی و حکم سرپرستی دکتر جوادموسوی به وی اهدا شد. شرکت کنندگان در این آیین قبل از حضور در این مراسم بر مزار شهدای گمنام حاضر شدند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار
شد.

در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.

همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.

در این جلسه علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

کد خبر 6097508

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های قرآنی دانشجویی به ۱۰ برابر هم برسد کافی نیست
  • بازدید دکتر طهرانچی از ششمین جشنواره فرهیختگان جوان
  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد