Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:56:36 GMT

ایسنا و ایرنا مجرم شناخته نشدند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۹۶۷۷

ایسنا و ایرنا مجرم شناخته نشدند

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، جلسه رسیدگی به پرونده‌های روزنامه «ایران»، خبرگزاری «ایسنا» و مجله «ایران فردا» صبح امروز (یکشنبه) 3 تیرماه در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد.

در جلسه امروز به پرونده‌های مدیرمسوول روزنامه ایران و مدیرعامل خبرگزاری ایسنا با شکایت رییس ستاد برگزاری نماز جمعه استان تهران با اتهام  نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه، هیات منصفه مطبوعات هر دو رسانه را مجرم تشخیص نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین در جلسه امروز به پرونده مدیر مسوول مجله «ایران فردا» با اتهامات نشر مطالب خلاف موازین اسلامی و ایجاد اختلاف بین اقشار جامعه و با شکایت سازمان اطلاعات سپاه رسیدگی شد که با اعلام نظر هیات منصفه مطبوعات مدیرمسئول این مجله مجرم تشخیص داده شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جامعه رسانه مطبوعات نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا ربوده شده بود

ایسنا/گلستان دادستان عمومی و انقلاب کلاله از تقویت ظن ربوده شدن یسنا خبر داد.

سیدجواد میردوستی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شواهد و قراین به دست آمده، ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک کلاله‌ای تقویت شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد، ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها، با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند.

عصر روز گذشته یسنا توسط کایت سوار جمعیت هلال احمر در میان اراضی کشاورزی منطقه مفقود شده پیدا و سالم به خانواده تحویل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • یسنا ربوده شده بود
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • ستون سرکوب
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • خودروهای هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ (+عکس)
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی