Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه در مسجد سرچشمه اردبیل با حضور مسئولان و مردم شریف و انقلابی اردبیل ۷ تیرماه ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می شود.

حجت الاسلام ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه در مسجد سرچشمه اردبیل با حضور مسئولان و مردم شریف و انقلابی اردبیل 7 تیرماه ساعت 10:30 برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میهمان کشوری و سخنران این مراسم معنوی خواهند بود، تصریح کرد: ایراد سخنرانی مدیر کل دادگستری استان اردبیل نیز از دیگر بخش های این مراسم معنوی به مناسبت هفته قوه قضائیه خواهد بود.

 

حجت السلام نظرپور، ادامه داد: همزمان شدن رویدادهای مختلف تاریخ انقلاب در این ایام ابعاد مختلف این حوادث به ویژه دخالت کشورهای استکباری در زمینه ترور و ایجاد ناامنی در منطقه از مهمترین محورهای ارائه مطالب خواهد بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، افزود: بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که منجر به ترور شخصیت های مختلف انقلاب، بمباران های شیمیایی سردشت و ساقط کردن هواپیمایی مسافربری ایران بخشی از مباحث مطرح شده در این ویژه برنامه خواهد بود.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت اوقات فراغت آمریکا مقام معظم رهبری مجلس خبرگزاری شبستان کانون های مساجد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سوریه سرباز ربوده شده شهدای هفت تیر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری سه‌شنبه‌شب در نشست با مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: این مجموعه دارای مسؤولیت مهمی در تولید برنامه‌های فرهنگی و انقلابی بر عهده دارد.

وی با اشاره به عملکرد خوب و مطلوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر فعالیت‌های مهم و شاخص داشته که نمونه بارز آن برپایی مراسم راهپیمایی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اهداف دشمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناکام ماند گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن با شرایطی که دشمن ایجاد کرده بود با حضور حماسی مردم نقش مهمی ایفا کرد.

وی با تاکید بر تقویت تجهیزات و امکانات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: داشتن سیستم‌های قوی پخش صدا و بلندگوهای پیشرفته برای برگزاری مراسم و برنامه‌ها یک ضرورت است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ساحل بوشهر در ایام نوروز امسال فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است گفت: پیوست رسانه‌ای در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک ضرورت است تا این موارد به نحو احسن منعکس شود.

وی ترویج فرهنگ انقلابی و دینی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه ترویج فرهنگ انقلابی و دینی گفت: این نهاد می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

کد خبر 6063296

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین۱۴۰۳ در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود