Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت هفتم تیرماه نمایشگاه سرچشمه سرخ در چهار رشته نقاشی، عکاسی، هنر جدید و پوستر در موزه شهدا برپا می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، اسکندر یارنسب برنامه‌های بنیاد در آستانه فرارسیدن سالروز گرامیداشت هفتم تیر را اعلام کرد و گفت: در هفتم تیر ماه سال 60 یکی از وقایع تاریخی و مهم کشور پس از انقلاب اسلامی ایران رخ داد و آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از بهترین یاران امام خمینی (ره) توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند، با توجه به این‌که مسئولیت ستاد گرامیداشت هفتم تیر به عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز یکی از اعضای این ستاد به شمار می‌رود، برنامه‌های مختلف و متنوعی به این مناسبت تدارک دیده‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید آثار هنری مرتبط با واقعه هفتم تیر تصریح کرد: بر این اساس جشنواره و نمایشگاه سرچشمه سرخ در اسفندماه 1396 با نمایش 627 اثر هنری فاخر از چهار نسل هنرمند برگزار شد که با استقبال خوب آحاد جامعه و خانواده شهدا مواجه شد به همین دلیل برای استفاده بهینه از این آثار تدبیری اتخاذ شد که به مناسبت هفتم تیرماه نمایشگاه سرچشمه سرخ در چهار رشته نقاشی، عکاسی، هنر جدید و پوستر در تاریخ 4 تیرماه هم‌زمان در خیابان سرچشمه، مجتمع فرهنگی هنری شهدای هفتم تیر و موزه شهدا برپا شود.
یار نسب در پایان اعلام کرد: روز پنج‌شنبه هفتم تیرماه نیز مراسم تجدید میثاق با شهدای هفتم تیر در یادمان شهدای هفتم تیر بهشت‌زهرا (س) با حضور خانواده‌های شهدای هفتم تیر و مقامات لشکری و کشوری برگزار می‌شود، همچنین در تمامی استان‌ها نیز به این مناسبت، یادواره برگزار خواهد شد و تبلیغات محیطی و گرافیکی با موضوع شهدای هفتم تیر در سراسر کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهدای هفتم تیر نمايشگاه نقاشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید