Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو که در دومین جلسه شورای اداری استان در سال ۹۷ سخن می گفت، افزود: جایگاه های مدیریتی فرصتی برای خدمت به مردم است و مدیران وظیفه دارند با نهایت تکریم با شهروندان و به خصوص با کارآفرینان و سرمایه گذاران که در حقیقت سربازان جبهه اقتصادی هستند، همکاری داشته باشند.

وی ضمن ادای احترام به شهداء و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم، سالروز شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه را گرامی داشت و از همراهی عوامل این قوه در استان تقدیر نموده و از حمایت های قضایی این عزیزان به ویژه در بخش های توسعه ای، عمرانی و سرمایه گذاری تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اداری استان وحدت و همکاری تمام ارکان نظام در استان را مایه افتخار و نعمتی ارزشمند برشمرد و گفت: با همکاری و اتحاد و با استفاده از  توانمندی، تلاش و همتی که در اهالی غیور استان اردبیل سراغ دارم میتوانیم استان را از مشکلات بیکاری و کمبود درآمدها رها سازیم.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع زیرساخت های استان اشاره کرد و افزود: در بدو ورود به استان یکی از خواست های افکار عمومی تکمیل راه آهن بود که با تلاش و پیگیری شبانه روزی و همکاری مجموعه مدیریت استان و مساعدت های نماینده محترم ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی توانستیم منابع مالی آنرا از محل فاینانس داخلی تامین نماییم و ان شاءالله طبق برنامه ریزی انجام یافته تا دهه فجر 99 تکمیل خواهد شد.

بهنام جو بر تحقق وعده ایجاد 20000 فرصت شغلی هم تاکید و اعلام کرد: نسخه آزمایشی سامانه رصد اشتغال برای اولین بار در کشور در استان اردبیل راه اندازی شده و به زودی آحاد مردم استان قادر خواهند بود تمام فرصت های شغلی ایجاد شده و نیروهای انسانی بکار گرفته شده را رصد و پایش نمایند.

اکبر بهنام جو گفت: بنا داریم از مدیرانی که طبق ارزیابی ها کارآیی و تلاش بیشتری داشته باشند تقدیر نماییم که در این راستا در این جلسه شورای اداری از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیران کل منابع طبیعی، راه و شهرسازی و مدیر شعب پست بانک و جوان نخبه اردبیلی دکتر آذرمی تقدیر می شود.

حسین زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در این جلسه گفت: دستور العمل میز خدمت توسط دولت ابلاغ گردیده و همه دستگاه ها مکلف هستند نسبت به ارائه خدمت بهتر و بیشتر به شهروندان اقدام نمایند.

وی افزود: کیفیت خدمات ارائه شده در میز خدمت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در ارزیابی عملکرد دستگاه ها موثر خواهد بود.

حسین زاده با بیان اینکه ادارات با بهره گیری بیشتر از اتوماسیون اداری در ارتقاء بهره وری تلاش نمایند و طرح ملی استعلام برخط را عملیاتی نمایند گفت: ادارات کل و سازمان ها مکلف هستند همه ادارات شهرستانی تابعه خود را به سامانه برخط دولت متصل نمایند.

در دومین جلسه شورای اداری استان از سردار رحیم نوعی اقدم از جانبازان و فرماندهان سپاه پاسداران و سردار مدافع حرم تجلیل شد.

همچنین به مناسبت هفته قضائیه استاندار اردبیل، از رییس کل دادگستری استان، دادستان اردبیل و معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرائم دادگستری استان با اعطای لوح، تقدیر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیکاری راه و شهرسازی معاون نمایندگان مجلس شورای اسلامی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان