Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:29:31 GMT

آستارا میزبانی اردوی تیم ملی هندبال شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۹۹۱۷

آستارا میزبانی اردوی تیم ملی هندبال شد

آستارا - ایرنا - رئیس هیات هندبال استان گیلان از برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در شهرستان آستارا از 17 تا 21 تیرماه جاری خبر داد.

گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است، بهروز عباسی روز یکشنبه در نشست با فرماندار آستارا در فرمانداری این شهرستان گفت: ورزش هندبال در آستارا از ظرفیت های خوبی برخوردار است و باید در سطوح ملی و بین المللی درخشش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بعد از برگزاری اردوی تیم ملی هندبال، برای برگزاری مسابقات این رشته در سطوح ملی و بین المللی در این شهرستان برنامه ریزی خواهد شد.
فرماندار آستارا نیز در این نشست گفت: این شهرستان از قابلیت های میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی برخوردار است و توجه به گردشگری ورزشی، نقش مهمی در پویایی و شکوفایی اقتصاد آن خواهد داشت.
یونس رنجکش افزود: برای برگزاری اردوی تیم ملی هندبال کشور در آستارا آمادگی داریم و اداره ورزش و جوانان و هیات هندبال این شهرستان همکاری می کنند.
شهرستان آستارا در اردیبهشت ماه سال جاری میزبان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور بود.
بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و سه هزار و 500 ورزشکار در قالب 35 هیات ورزشی این شهرستان فعالیت می کنند.
7105 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هندبال ميزباني اردو آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا شهاب زاده در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا گفت: مردم شهرستان آستارا همواره همراه و همدل مدیران و خدمتگذاران نظام هستند و مشارکت ۷۰ درصدی آن‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ نمونه‌ای از این همدلی‌ها است که مدیران و مسئولان باید همه با تمام توان در خدمت مردم و برای رفع مشکلات شان گام بردارند.

فرماندار آستارا گفت: مدیران باید تلاش کنند با ارائه گزارش‌های صحیح و به موقع، عملکرد دولت برای توسعه و پیشرفت منطقه را برای مردم تبیین کنند.

شهاب زاده همچنین گفت: در سال گذشته بیش از ۳۳۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات آب آشامیدنی و هزار و ۳۷۰ میلیون تومان هم برای رفع مشکلات فاضلاب شهرستان هزینه شد که این روند تا رفع همه مشکلات آب و فاضلاب شهرستان آستارا ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به عملیات گازرسانی به روستا‌های شهرستان، اضافه کرد: تاکنون به ۹۸ درصد روستا‌های آستارا گازرسانی شده و امسال ۲ درصد باقی مانده هم گاز رسانی خواهند شد. 

فرماندار آستارا در خصوص اجرای طرح‌های راهداری این شهرستان گفت: تاکنون ۶۷ میلیارد ریال برای رفع مشکلات راهداری و اجرای ۱۱ طرح بزرگ شهرستان و همچنین ۳۴ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های هادی و آسفالت آستارا هزینه شده که با تکمیل دیگر طرح‌های راهداری در درست ساخت، به زودی همه مشکلات مربوط به حوزه راهداری در این شهرستان برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر اتمام همه طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا، اضافه کرد: پس از تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرستان، هیچ طرح جدیدی تعریف نشود و مدیران با تنظیم اولویت‌های خود بر اساس تحقق شعار سال، از انجام هرگونه اقدام سلیقه‌ای خودداری کنند.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی فرمانده انتظامی آستارا هم در این جلسه همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها را برای مبارزه با فساد در شهرستان ضروری دانست و گفت: مهم‌ترین خواسته مردم آستارا، با توجه به مسافر پذیر بودن این شهرستان، برقراری امنیت در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

یاسر همدمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا هم در این جلسه با اشاره به اهداف دستگاه قضا برای دست‌یابی به عدالت و رضایت عمومی، گفت: احیای حقوق عامه از جمله تأمین امنیت، سلامت، بهداشت عمومی، حفاظت از جنگل‌ها، مرتع‌ها و تولید ملی را از اولویت‌های دستگاه قضا است و برطرف کردن مشکلات مردم و تکمیل طرح‌های ملی و استانی در دستور کار دست اندرکاران این دستگاه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا