Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@06:51:10 GMT

راهکار جدید برانکوشاعر پرسپولیس مهاجم می‌شود؟!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۰۱۱۳

شایان مصلح به رغم پیشنهاداتی که از تیم‌های مختلف داشت فصل گذشته به پرسپولیس پیوست.

به گزارش شریان نیوز،او تصور می‌کرد همچون سپیدرود رشت به دفاع چپ ثابت پرسپولیس تبدیل می‌شود، اما این‌طور نشد. با این حال شایان مصلح لقب تعویض طلایی گرفت. هر زمانی که برانکو او را به زمین فرستاد، بهترین عملکرد را نشان داد؛ چه در لیگ برتر و چه لیگ قهرمانان آسیا!

عملکرد شایان مصلح به عنوان بازیکن تعویضی به قدری خوب بود که علیرضا بیرانوند از دقایق حضورش در میدان با عنوان «شایان‌تایم» نام برد! این مدافع بااخلاق پرسپولیس که دستی هم بر آتش شعر و شاعری دارد و به تازگی هم کتابی منتشر کرده است، به تازگی به ملاقات حمیدرضا گرشاسبی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شایان خواستار تغییراتی در قراردادش شد و در نهایت هم توافق کرد فصل جاری را در پرسپولیس توپ بزند. البته این مدافع رودباری یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، ولی دو پیشنهاد خوب هم از سایر تیم‌های لیگ برتری داشت. 
اما آنچه باعث شد در مورد شایان مصلح بنویسیم، مربوط به افکاری است که به تازگی در ذهن برانکو می‌چرخد. مرد کروات خوب می‌داند با توجه به بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس قادر نیست مهاجم ششدانگ برای آغاز لیگ هجدهم بخرد. گرچه مهدی شریفی به پرسپولیس پیوسته، اما او هم نمی‌تواند تا نیم‌فصل دوم لیگ فصل آینده تیم جدیدش را همراهی کند، بنابراین برانکو چاره‌ای ندارد مگر آن که پرسپولیس مدل جدید را با همین بازیکنان فعلی بسازد.
از طرفی او اعتقاد چندانی به گادوین منشا ندارد و اگر دست خودش بود، همین امروز مهاجم اهل نیجریه را جواب می‌کرد! می‌ماند علی علیپور که تنها مهاجم مورد اعتماد برانکو است. مرد کروات به امید عالیشاه هم فکر می‌کند، منتهای مراتب با توجه به احتمال ترانسفر وحید امیری باید از امید در هافبک چپ استفاده کند. در همین راستا شنیدیم برانکو به فکر تغییر پست شایان مصلح افتاده است. پست اصلی این بازیکن دفاع چپ و میانی است، اما معمولاً هنگام تعویض به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا جلو بازی کرده است. او در رده‌های پایه‌ای هم مهاجم بوده و از شم گلزنی بالایی بهره می‌برد. با این تفاسیر اگر در شروع لیگ هجدهم شایان مصلح را در خط حمله پرسپولیس دیدید، چندان تعجب نکنید!   منبع: خبرورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، آرش مصلح گفت: سد کوثر ۱۰۰درصد پر شده و سرریز شد، سد چم‌شیر قریب به ۷۰۰ میلیون متر مکعب گنجایش دارد و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب سیلاب را مهار کرده است، همچنین ظرفیت ۹ میلیون متر مکعبی سد شاه قاسم یاسوج نیز در حال تکمیل شدن است و در همین هفته سر ریز خواهد کرد. وی اظهار کرد: میانگین بارش استان به حدود ۶۴۰ میلی متر در سال آبی جاری رسیده که حدود ۵.۶ درصد افزایش بارش را نسبت به دراز مدت داشته است. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین بارش استان در ایستگاه‌های باران سنجی طسوج در شهرستان چرام به میزان ۱۳۳۰ میلی متر و ایستگاه دشتروم بویراحمد با حدود ۱۲۰۰ میلی متر به ثبت رسید. مصلح با بیان اینکه وضعیت سد‌های استان نرمال است و هیچ‌گونه مشکلی برای تامین آب شرب صنعت و کشاورزی نداریم، تصریح کرد: در سد کوثر تامین آب در همه بخش‌ها با اطمینان بالا در حال انجام است و در مورد سد شاقاسم هم نگرانی نخواهیم داشت، زیرا ظرفیت آن درحال تکمیل شدن است. وی بیان کرد: همچنین در سد چمشیر نیز حجم آب این سد به ۷۰۰ میلیون متر مکعب رسیده که قاعدتا امکان استارت نیروگاه‌های برقابی این سد در فصل تابستان وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی