Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@18:42:21 GMT

ساره بیات و شهاب حسینی در «لابیرنت»

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۰۲۳۲

ساره بیات و شهاب حسینی در «لابیرنت»

ساره بیات و شهاب حسینی در پشت صحنه فیلم سینمایی "لابیرنت" حضور دارند.

ساره بیات و شهاب حسینی در پشت صحنه فیلم سینمایی "لابیرنت" حضور دارند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟

سال هاست که قرار بوده باشگاه های پرسپولیس و استقلال از ید دولت خارج شده و به سهامداران جدید واگذار شود؛ پس از چندین بار تلاش ناموفق حالا دولت تصمیم دارد مالکیت باشگاه استقلال را به هلدینگ خلیج فارس واگذار کند.

به گزارش میزنفت، گویا هلدینگ خلیج فارس هم به این معامله علاقه دارد و به همراه چند پتروشیمی دیگر، به دنبال سهامداری این باشگاه هستند ولی پرسش مهم این است که چرا صندوق بازنشستگی صنعت نفت با این تصمیم موافق است؟

هر ماهه بخشی از حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت به حساب این صندوق واریز می شود تا این صندوق با سرمایه گذاری این مبالغ در پروژه های پرسود، هم بتواند فعالیت های خود در کسب و کار رو رونق بخشد و هم حقوق بازنشستگان صنعت نفت را پرداخت کند.

در این میان مشخص نیست باشگاه استقلال چه مزیت اقتصادی دارد که صندوق بازنشستگی صنعت نفت به خرید این باشگاه ابراز تمایل کرده است و قرار شده 85 درصد این باشگاه را مالک شود.

به دنبال ابقا در صندلی مدیریت!

 گویا مسئولان صندوق بازنشستگی صنعت نفت فراموش کرده اند اموال و دارایی این صندوق، امانتی است در دست آنها و باید در محافظت و افزایش آن تصمیم بگیرند و نه ریختن اموال کارکنان نفت به پای بازیکنان چند ده میلیارد تومانی فوتبال!

نکته بعدی این است که چنین تصمیمی تا چه میزان با موافقت سهامداران دیگر این شرکت همراه بوده است؟ کدام سهامداری راضی است تا پولش به پای چند بازیکن فوتبال ریخته شود و در ازای آن هیچ نفعی از نظر مالی نداشته باشد؟ مثلا قرار است با خرید باشگاه استقلال، درآمد هلدینگ خلیج فارس و سایر سهامداران افزایش یابد؟

چنین اتفاق تلخی فقط این گزاره را تقویت می کند که کارکنان نفت، باید بخشی از درآمد خود را برای بازیکنان استقلال تهران به صورت منظم کنار بگذارند تا مسئولان صندوق بازنشستگی صنعت نفت رضایت بالادستی های خود را جلب کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • عکس| چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • (عکس) چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی | این فیلم راهی ژاپن شد