Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@08:40:50 GMT

اقامه نماز جماعت در ۴۰۰ مسجد شهری لرستان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۰۳۳۴

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز یک‌شنبه، سوم تیر در جلسه ستاد اقامه نماز لرستان که در محل استانداری این استان برگزار شد، اظهارکرد: در استان کارهای خوبی پیرامون برپایی نماز انجام شده به طوری‌که در تمام ۴۰۰ مساجد شهری نماز اقامه می‌شود
وی با بیان این مطلب که ۳۰۰ روحانی هجرت در روستاها مستقر هستند به ساخت ۳۲۰ خانه عالم اشاره کرد و افزود: بقیه مساجد استان نیز در مناسبت‌های دینی از روحانی برخوردارند این در حالی‌است که برای اقامه نماز مساجد روستایی باید تدبیری اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدوی‌امین به وجود ۱۷۰۰ مسجد در استان اشاره و با بیان اینکه ۳۲۰ امام جماعت در ادارات داریم بر ضرورت حضور کارمندان در نماز تاکید کرد و افزود: اقامه نماز ظهر در مساجد بدلیل حضور روحانیون در ادارات کمرنگ‌تر شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر توجه به ساخت مسجد در ورودی شهرها، خاطرنشان کرد: در بحث آموزش همه کارمندان دولت در لرستان دوره آموزش نماز را طی کردند.
وی تصریح کرد: دولت برای اقامه نماز ۲۰ دقیقه را اختصاص داده است و هر کاری در این بیست دقیقه انجام شود برکت ندارد.
مهدوی‌امین با بیان این‌که اهل تسنن تنها مناسکی که دارند نماز است، اضافه کرد: شیعه، خود را در مناسک نشان می‌دهد و جمعیت شیعه را در اربعین و تاسوعا و نماز ظهر عاشورا می‌توان دید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اطمینان بخشی قلبی را مهم‌ترین خاصیت نماز برشمرد و گفت: از ظرفیت مراسمات مذهبی برای ترویج فرهنگ نماز استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی مهدوی تبلیغات مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است

به گزارش خبرنگار جماران؛ شیخ حسین انصاریان‌ در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است.

به چهارتا مسجد اطراف حرم‌ها نگاه نکنید، در بسیاری از شهرها درب مساجد بسته است.

شیرین‌تر از انبیاء و ائمه‌ هدی و فقهای واجدالشرایط‌ در عالم نبوده و نبوده است.

 

تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست