Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی شفیعی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون گنجینه اسناد در مراکز ثبت احوال استانها راه اندازی شده که این کار نیز در این استان بصورت غیر رسمی انجام گرفته که در صورت ایجاد شرایط این مهم انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: هم اکنون ساختمان جدید ثبت احوال شهرستان زنجان با پیشرفت 50 درصدی در حال احداث است که طبق موافقت نامه مبادله شده و حمایت های استانی این پروژه طی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفیعی ادامه داد: در واقع می توان گفت هم اکنون مکان مناسبی برای افتتاح گنجینه اسناد ثبت احوال زنجان وجود ندارد و در صورت مهیا شدن این مهم طبق زمان بندی اعلام شده تحقق خواهد یافت.
وی ادامه داد: این استان برای اولین بار نسبت به صدور شناسنامه شهدا اقدام کرده، در صورتی که طبق روال افرادی که در سراسر کشور به شهادت می رسیدند مانند افرادی که وفات می شدند برگه فوت با عنوان و مهر به' فیض شادت نایل شد'، اکتفا می شد.
این مسئول یادآوری کرد: این استان برای افرادی که به فیض شهادت نایل می شوند، نه گواهی فوت بلکه شناسنامه صادر می کند که اقدامی ارزشمند با هدف پاسداشت آنان انجام می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: این اداره کل خدمات متعدد و متنوعی را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد که صدورکارت ملی هوشمند از جمله اقدامات مهم محسوب می شود که تاکنون یعنی از زمان آغار اجرای این طرح (در سال 92) 556 هزار و 253 فقره کارت معادل 65.4 درصد از کل مشمولان صادر شده است.
به گفته این مسئول، اداره کل ثبت احوال در تمامی شهرستانها و در تعدادی از بخش ها اداره و در سه بخش نیز نمایندگی راه اندازی و ایجاد شده و به مردم و مراجعه کنندگان خدمات لازم را ارائه می کند.
7320/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 فوت ثبت اسناد احوال گنجینه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ،سرهنگ صادق رضایی از کشاورزان و دامداران خواست از سیستم‌های هوشمند برای ناکام گذاشتن سارقان و کمک به کشف سریع سرقت استفاده کنند.
وی ادامه داد: دامداران جهت نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه مجهز بودن محل‌های نگهداری دام به دوربین مداربسته و سرکشی‌های مستمر از دام‌ها می‌تواند در کاهش سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین پایگاه پلیس آگاهی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها