Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس برنامه ریزی، مقرر شده است مدیران استانی با حضور در محل سامانه سامد، به صورت برخط پاسخگوی مشکلات شهروندان باشند.

ناصر فخر موحدی افزود: بر این اساس، روز سه شنبه  5 تیر 97از ساعت 10  تا  12، مدیر کل آموزش و پرورش  خراسان رضوی به همراه معاونان این اداره کل، در مجموعه سامد حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  مردم خراسان رضوی می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 111 موارد و مشکلات مد نظر خود را در این حوزه به صورت مستقیم، در میان بگذارند. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی دفتر مدیریت امور حقوقی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰ معلم و مدیر نمونه ناحیه ۱ آموزش و پرورش اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ اصفهان گفت: علاوه بر تخصص و شایستگی‌های عمومی از جمله تسلط به تدریس دروس و شیوه کلاس داری و مدرسه داری، ملاک‌های اخلاق، تواضع و رضایت اولیا و دانش آموزان هم در سنجش و انتخاب معلمان و مدیران این ناحیه دیده شده است.
علی اصغر مومنیان افزود: این معلم و مدیران منتخب در سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر هم دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حدود هزارو ۵۰۰ معلم در ناحیه ۱ آموزش و پرورش اصفهان، تدریس بیش از ۲۸ هزار دانش آموز دختر و پسر در دوره‌های مختلف تحصیلی را در ۱۱۳ واحدآموزشی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند
  • تجلیل از ۱۰ معلم و مدیر نمونه ناحیه ۱ آموزش و پرورش اصفهان
  • فلسفه حضور استادان حوزه در دانشگاه، تأثیرگذاری فرهنگی و تربیتی است
  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد