Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از اغتشاشات بصری متکدیان و افزایش حضور آنها در چهارراه‌ها و معابر اصلی در فصل تابستان از شهرداری این کلانشهر تقاضا کرد از طریق انجام هماهنگی های لازم با سایر نهادها نسبت به ساماندهی و جمع آوری آنها اقدام کند.

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی امروز در نطق پیش  از دستور خود در ابتدای شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش تعداد متکدیان در فصل تابستان جای نگرانی دارد و شهرداری باید در چهارراه ها و معابر اصلی طرح های مقابله با متکدیان را اجرایی کند و همچنین هماهنگی های لازم با سایر نهادها را نیز به عمل آورد، عنوان کرد: متکدیان از عوامل اصلی اغتشاشات بصری و بر هم زدن آرامش و امنیت روانی شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه طرح های اجرا شده در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان که عمدتا اتباع غیرمجاز هستند، ناکارآمد بوده و آنها در یک چرخه باطل به معابر اصلی سطح شهر باز می گردند و احساسات شهروندان را غارت می کنند، طبق گزارش های موجود بسیاری از آنها نیاز مالی نداشته و با هدف کلاهبرداری و سودجویی وارد این میدان شده اند و امیدواریم که شهرداری کرج در فصل تابستان تمهیدات لازم برای مقابله با آنها را داشته باشد.

رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث فاز دوم بلوار خوارزمی به سمت گلدشت که موقتا متوقف مانده و موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم آورده است، اظهار کرد: از آنجا که دسترسی ها در منطقه مذکور محدوده بوده و به تشدید ترافیک در محور خیابان شهید بهشتی به سمت کمالشهر منتهی شده است، انتظار می رود که با هدف جلب رضایت ساکنین منطقه در اسرع وقت نسبت به از سرگیری پروژه و تکمیل آن اقدام شود و بنده بارها این تذکر را مطرح کرده ام.

نبیونی در پایان تصریح کرد: انتظار می رود شهرداری کرج در خصوص تذکراتی که اعضاء مطرح می کنند، اقدامات عملی را صورت دهد و با تهیه گزارش های مکتوب مستندات به نمایندگان مردم گزارش دهد. متاسفانه نمایندگان مردم در محورهای مختلف نقدها و مطالب و سوالاتی را مطرح کرده اند که اهتمام جدی برای پاسخگویی به آنها به چشم نمی خورد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ترافیک جلسه علنی شورای اسلامی شورای اسلامی شهر شهید بهشتی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان

امین سلیمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی اردوگاه ۵۰۰ نفری دانش‌آموزان نیز در استان اجرا می‌شود و ساخت این طرح یکی از پنج اردوگاهی است که امسال درکشور تصویب شده است.

وی افزود: سال تحصیلی گذشته، ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس استان توزیع و ۱۸ مرکز رفاهی و اقامتی استان در دولت سیزدهم تجهیز و بروزرسانی شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های اصلی آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی و معلم است، اضافه کرد: پارسال با بازنشسته شدن هزار و ۵۶۰ نفر از معلمان در استان با چالش مواجه بودیم که این چالش با برنامه‌ریزی دقیق مدیریت شد و مشکل جدی در استان وجود نداشت.

سلیمانی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع هزار و ۷۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان شدند، گفت: در سال‌گذشته نیز هزار و ۱۴۴ نفر از طریق آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان شدند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در سالجاری، بیان داشت: امسال هزار و ۵۵۸ نفر از طریق آزمون‌های ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.

بیشتر بخوانید

احداث خوابگاه دانش آموزی سامان تا پایان امسال

سلیمانی تصریح کرد: در دولت سیزدهم طرح رتبه‌بندی معلمان اجرایی شد و ۱۴ هزار و ۷۹۸ نفر از معلمان استان که واجد شرایط رتبه بندی بودند، مشمول این طرح قرار گرفتند.

وی به نقش و حضور معلمان در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: در طرح اسکان مسافران نوروزی و تابستانه در مدارس و همچنین انتخابات آموزش و پرورش نقش موثری داشته است.

سلیمانی افزود: ۷۰ درصد شعب اخذ رای در استان در مدارس مستقر بودند.

به گفته وی، در طرح اسکان مسافران تابستانه و نوروز نیز پارسال بیش از ۳۵ هزار نفر در مدارس اسکان داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم