Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جدید تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم و در نهایت تصمیم به انتخاب نساجی گرفتم. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دلایل جدایی‌اش از فولاد گفت: من دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم به همین دلیل تصمیم به انتخاب نساجی گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باشگاه فولاد هم مرا می‌خواست و حتی چند بار هم مذاکره کردیم، ولی در مورد برخی مسائل به توافق نرسیدیم.

وی در پاسخ به پرسش که «جدایی از فولاد نمی‌تواند یک ریسک باشد؟»، خاطر نشان کرد: همیشه عوض کردن تیم برای هر بازیکنی ریسک است، ولی من به این موضوع با دید مثبت نگاه می‌کنم و امیدوارم که روزهای خوبی در نساجی داشته باشم. بازی در نساجی برای هر بازیکنی هیجان‌انگیز است و هواداران این تیم می‌توانند به هر بازیکنی انگیزه بدهند.

«یکی دیگر از دلایل مهم من برای پیوستن به نساجی حضور جواد نکونام بود»، عاشوری با بیان این جمله خاطرنشان کرد: باید از هواداران، مدیریت و کادر فنی فولاد خوزستان تشکر کنم. من روزهای خوبی در فولاد داشتم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم