Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌باش ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برون شهری استان برای ارائه خدمات به مسافرین در سفرهای تابستانی خبر داد.

بهمن خسروانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان برای جابجایی مسافرین در فصل تابستان، اظهار کرد: 210 دستگاه اتوبوس، 985 دستگاه مینی بوس و 787 دستگاه خودرو سواری آماده جابجایی مردم در سفرهای تابستانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسئول، این تعداد خودرو در قالب 70 شرکت شامل 33 شرکت در بخش حمل و نقل اتوبوس،27 شرکت در حمل و نقل مینی بوس و 10 شرکت در بخش سواری فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ساماندهی پایانه‌ها در آستانه افزایش سفرهای تابستانی هم یاد کرد و گفت: 27 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی نیز در آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مردم هستند.

وی همچنین با اشاره به شروع طرح تابستانی راهداری از ابتدای تیر، گفت: در این طرح 54 راهدارخانه ثابت و سیار برای ارائه خدمات به مسافران تابستانی پای کار هستند.

وی تعداد نیروهای فعال در این طرح را بیش از 540 نفر اعلام کرد و افزود: 380 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری نیز در آماده‌باش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: اولویت با محورهای پرتردد استان کرمانشاه از جمله مسیرهایی مانند کرمانشاه به بیستون است که حجم ترافیک بالاتری دارد.

وی با اشاره به اقداماتی که برای بهبود راه‌های استان در این ایام انجام شده خاطرنشان کرد: این اقدامات شامل لکه گیری جاده‌ها، نصب علائم هشدار دهنده، روشنایی راه‌ها، نصب چراغ‌های چشمک زن، خط کشی و .... است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد