Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در دهمین پادکست ویژه جام جهانی که تقدیم شما می شود از اخبار مختلف متن و حاشیه جام‌جهانی از احتمال غیبت احسان حاج صفی در دیدار برابر پرتغال تا پخش فیلم های حماسی در اردوی تیم ملی توسط کارلوس کی روش خواهید شنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این بخش از رادیو پارس فوتبال با خبرهای مهم و حواشی جام جهانی تحت عنوان “پادکست خبری پارس فوتبال” با شما همراه هستیم. شما همراهان گرامی و طرفداران پرشور ارتش سرخ فوتبال می توانید مهم ترین اخبار را علاوه بر وبسایت پارس فوتبال ، بر روی کانال های ما در نرم افزار تلگرام به آدرس:

@Parsfootball ،  @Parsfootball_News ,  @Essteghlali  , @perspolis_page

دنبال کنید. همچین برای مشاهده ی دیگر رادیو ها می توانید از این لینک استفاده کنید.

احسان حاج‌صفی که در بازی با اسپانیا به‌ علت مصدومیت از زمین خارج شده بود، به احتمال فراوان در بازی با پرتغال حضور نخواهد داشت و میلاد محمدی جانشین وی خواهد شد. البته باید تا روز بازی صبر کرد و دید آیا این اتفاق خواهد افتاد.

همچنین بد نیست بدانید کارلوس کی‌روش قبل از بازی ایران و مراکش چند نوبت فیلم سینمایی نجات سرباز رایان را برای ملی‌پوشان ایرانی پخش کرد.

زمانیکه ایران با غول‌های فوتبال اروپا و بهترین تیم آفریقا همگروه شد بسیاری از منتقدان عقیده داشتند هم‌گروهی با مراکش، اسپانیا و پرتغال سخت است، یادمان باشد مراکش قهرمان آفریقا یا پرتغال قهرمان اروپا و اسپانیا قهرمان جهان هستند و همه ما قبل از شروع جام نگران بودیم. هم نگرانی از لحاظ فنی که در سطح این سه تیم نباشیم و هم روحی و روانی که چگونه قرار است آماده شویم. تیم ملی اسپانیا دو روانشناس معتبر و معروف دارد که بر تمام تیم‌های ملی این کشور نظارت دارند.

این دو روانشناس پرونده قطوری از تمام بازیکنان ملی‌پوش اسپانیا دارند که در اختیار لوپتگی سرمربی برکنار شده این تیم می‌گذاشتند. پرتغال هم شاید باورتان نشود، ولی ۴ روانشناس خبره دارد که تیمی بسیار صمیمی هستند و بر عملکرد و رفتار همه بازیکنان به ویژه کریستیانو رونالدو نظارت دارند. جالب آن که حتی متن سخنرانی فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال را هم این ۴ روانشناس تنظیم می‌کنند.

مراکش هم یک روانشناس به اسم محمدعلی باسم دارد که در این کشور فردی شناخته شده و معتبر است.

تیم ملی ایران نیز به جای همه این افراد یک روانشناس بزرگ دارد که از قضا سابقه فوتبالی هم دارد. کارلوس کی‌روش که قبل از جام جهانی حسین اوجاقی سرمربی پرافتخار تیم ملی ووشو را به تیم ملی فوتبال برد تا روح جنگندگی را نزد شاگردانش افزایش بدهد. در آستانه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم مرد پرتغالی، مهدی صفایی قهرمان کیک‌بوکسینگ را به جمع کادر بدنسازی تیمش اضافه کرد. در این جام هم حسین اوجاقی قهرمان ووشو، به تمرینات بدنسازی اضافه شد، اما آنچه این مطلب را به درازا می‌کشاند، مربوط به اقدامات روحی و روانی کارلوس کی‌روش در روسیه است.

کی‌روش در اردوی تیم و شب قبل از مسابقات فیلم‌های جنگی حماسی را برای شاگردان خود نمایش می‌دهد. به طور مثال «نجات سرباز رایان» ساخته مشهور «استیون اسپیلبرگ» با بازی به یاد ماندنی «تام هنکس» در نقش کاپیتان میلر یکی از فیلم‌هایی است که کی‌روش برای ملی‌پوشان ایرانی نمایش می‌دهد تا آنان را تهییج کند. آری فوتبال فقط در زمین مسابقه نیست و با داشتن مردی مثل کارلوس کی‌روش ما برای خارج از زمین بازی هم برنامه داریم.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رادیو پارس فوتبال تیم ملی فوتبال پادکست خبری پارس فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی روسیه رادیو پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، فوتبالیست‌ها همگی با خصوصیات اخلاقی و خرافات خاصی به یاد آورده می‌شوند و یکی از مواردی که باعث می‌شود، نام های آنها به خاطر آورده شود، عدد حک شده بر پشت پیراهن آنها است.

در دوران کنونی فوتبال، فیل فودن ستاره 23 ساله انگلیسی منچسترسیتی که به تمام افتخارات ممکن در دوران باشگاهی رسیده، به تازگی از راز انتخاب عدد 47 برای پیراهنش افشاگری کرد. 

فودن در گفت‌وگو با دیلی میل درباره این انتخاب گفت: وقتی به‌عنوان یک جوان شروع به بازی می‌کنید، انتخاب زیادی برای شماره پیراهنتان ندارد. با این حال عدد 47 باز برای من خاص است چون من با پدربزرگم عاشق فوتبال شدم. زمانی که کودک بودم با او به ولز می‌رفتم تا فوتبال تماشا کنیم. متاسفانه او در سن 47 سالگی درگذشت و من او را از دست دادم. روزی که این شماره را در آکادمی منچسترسیتی انتخاب کردم، پدرم به من گفت که هیچ کاری به اندازه این اقدام او را خوشحال نخواهد کرد و این شماره را بسیار دوست دارم. من هرگز این پیراهن را عوض نمی‌کنم چون یک میراث است. عدد عجیبی است و احتمالا کسی هم در جهان فوتبال نخواهد این شماره را انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • قیمت نجومی کاکائو؛ شکلات از دسترس خارج شد!
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • شکلات از دسترس خارج شد!