Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از بسیج سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت 3 که با حضور فرماندار و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی جلسه هماهنگی و پشتیبانی از دو طرح اردوهای جهادی و هجرت3 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طرح اردوهای جهادی دانشجویی و هجرت 3 دانش‌آموزی با چهار هدف اصلی برگزارمی‌شود که یکی از آنها غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با فضاسازی‌هایی است که صورت خواهد گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: آشنایی نسل جوان با کار و تلاش، کمک به کاهش هزینه‌های عمرانی و اقتصادی دولت و کادرسازی برای انقلاب نیز از دیگر اهداف این طرح‌ها است.
وی افزود : در سال گذشته 6 گروه جهادی در روستاهای محروم بکارگیری شدند که به اهدافی مد نظر خود دست پیدا کردند و کار خود را به پایان رساندند.
کریمی ابراز کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته به دنبال فقرزدایی و کمک به آبادانی روستاهای محروم شهرستان نهاوند و رسیدن به اهداف مد نظر هشت گروه جهادی از شهرستان نهاوند و یک گروه 20 نفره از استان قم آماده فعالیت و خدمات‌رسانی در روستاهای محروم شهرستان نهاوند هستند.
وی ادامه داد: امسال نیز همانند سال گذشته از ریاست دانشگاه‌های سطح شهرستان نهاوند تقاضا داریم مبالغ مد نظر را برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف این طرح‌ها پرداخت کنند و با کمک فرمانداری و بخشداری‌ها نیز دهیاران روستاهایی که قرار است در آنها کار جهادی صورت گیرد همکاری بیشتر با این مجموعه داشته باشند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان اردو جهادی نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت