Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خاله قورباغه» از ۶ تیرماه با شعار «فیلمی شاد و موزیکال برای همه بچه‌ها و بعضی از بزرگترها» روی پرده سینماها می‌رود.

تیزر جدید فیلم را مهیار بهمنش ساخته است.

پخش فیلم «خاله قورباغه» برعهده حوزه هنری و زمان آن ٨٥ دقیقه است که اوایل تابستان با سرگروهی سینما آزادی روی پرده می‌رود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی فیلم کودک و نوجوان خاله قورباغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!

جدایی پاکو خمس در شرایطی است که باشگاه تراکتور ۴۸ ساعت پیش از این سرمربی حمایت و اعلام کرده بود که او تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد ماند، اما اتفاقات اخیر باعث شد تا خود او درخواست جدایی بدهد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما او در حاشیه تمرین خطاب به بازیکنان گفته است:

چنین شرایطی پیش آمده و ما باید برگردیم، چون ما خانواده ما نگران است. برای شما آرزوی موفقیت دارم. این راهی است که باهم شروع کردیم و امیدوارم شما بتوانید تمام کنید.

دقایقی پس از اینکه قرارداد پاکو خمس فسخ شد، خبرنگار ما گفت‌وگویی بسیار کوتاه را با سرمربی تیم تراکتور انجام داد که او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش را فسخ کرده؟ گفت: «بله، فسخ کردیم و از ایران خواهیم رفت.»

خمس سپس درباره اتفاقات پیش آمده با خبرنگاران و اینکه آیا از آنها گلایه‌ای دارد؟ پاسخ داد: «نه هیچ اتفاقی نیفتاد، برای تو هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.»

سوال پایانی از خمس این بود که چه توصیه‌ای برای هواداران تیم دارد؟ او پاسخ داد: «امیدوارم هوادار تیم بمانند و از بازیکنان و تیم تراکتور مراقبت کنند.»

پاکو خمس هم اکنون در اتاق خود در اقامتگاهش حضور دارد و در حال جمع‌آوری وسایل برای ترک تبریز به همراه دستیاران است.

منبع: ورزش سه

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!
  • تیزر باشگاه بارسلونا برای جدال با پاری سن ژرمن
  • تیزر جالب برنامه امشب برمودا با حضور ژیلا صادقی | ویدئو
  • پشت پرده برخی از رستوران های معروف شیراز
  • فریاد گوشخراش و وحشت شکارچیان/ گوش هیچ انسانی قادر به شنیدنش نیست
  • ما قورباغه در آب جوش نیستیم