Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت:خدا را شکر دوباره برگشتم به جایی که از آن متولد شدم. من اولین بازی رسمی خودم را در لیگ برتر در این تیم انجام دادم .

طرفداری-امین حاج‌محمدی، بازیکن جدید تیم سایپا در خصوص پیوستنش به تیم سایپا اظهار داشت:

خدا را شکر دوباره برگشتم به جایی که از آن متولد شدم. من اولین بازی رسمی خودم را در لیگ برتر در تیم سایپا انجام دادم و الان خدا را شکر می‌کنم که دوباره برگشتم تا خودم را ثابت بکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در یکی، دو سال گذشته اتفاقاتی باعث شد تا کمی از خودم دور باشم و الان برگشتم تا زیرنظر علی دایی دوباره جایگاه اصلی‌ام را به دست بیاورم. 

به گزارش فارس، وی در ادامه تأکید کرد:

علی دایی مربی بزرگی است قبلاً دوست داشت که من با او کار کنم متأسفانه با توجه به اینکه در آن زمان با تیمی قرارداد داشتم نتوانستم با علی دایی همکاری کنم ولی الان بازیکن آزاد هستم توانستم با علی دایی کار کنم. امیدوارم فصل خوبی را سپری کنم و بتوانیم نتایج درخشانی را کسب کنیم.

مدافع جدید تیم فوتبال سایپا در ادامه در خصوص اینکه چرا کار کردن با علی دایی لذت‌بخش است، گفت:

صد درصد فوتبال بازی کردن کنار علی دایی لذت‌بخش است من در گذشته افتخار این را نداشتم که با دایی کار کنم اما خدا را شکر می‌کنم که توانستم به سایپا بپیوندم. ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی را نسبت به فصل گذشته به دست بیاوریم. تیم سایپا تیم خوبی است چرا که ساختار منظمی دارد.

حاج‌محمدی در پایان در خصوص اینکه بازی ایران و پرتغال را چطور پیش‌بینی می‌کنید، گفت:

برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم، ملی‌پوشان دو بازی بسیار خوبی را مقابل مراکش و اسپانیا انجام دادند که نشان دادند چه بازیکنان باغیرتی هستند، آرزو می‌کنم تیم ملی ایران با کی‌روش مقابل پرتغال نتیجه خوبی را کسب کند و بتوانیم از گروهمان صعود کنیم و به مرحله بعدی برسیم. کی‌روش توانست تیم ملی ایران را به روزهای خوب برگرداند امیدوارم این شرایط را در ادامه حفظ کنیم و روزهای بهتری نصیب فوتبال ایران بشود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رایزن تجاری سفارت ایران در روسیه در گفتگو با روزنامه ایزوستیا اعلام کرد که احتمالاً ظرف چند ماه آینده ایران به شبکه کارت‌های اعتباری و نقدی میر روسیه متصل خواهد شد.

به گفته محسن رحیمی، هم اکنون کار برای آماده سازی زیرساخت های فنی لازم در حال انجام است، البته پیاده سازی این سامانه زمان بر است.

رحیمی تاکید کرد که این اقدام در حالی صورت می گیرد که روسیه و ایران به تلاش خود برای تقویت روابط اقتصادی ادامه می‌دهند.

مسکو و تهران روابط خود را در مواجهه با تحریم‌های غرب تقویت کرده‌اند. به گفته میخائیل خاچاتوریان، استاد دانشگاه "فایننشال" در مسکو، گردش تجاری بین دو کشور در سال گذشته بالغ بر ۴ میلیارد دلار بود و پتانسیل رشد بیشتر به ویژه در بخش تولید، مهندسی مکانیک و حمل و نقل وجود دارد.

سفر معاون نخست وزیر روسیه به تهران برای امضای یک توافقنامه مهم

به گفته وی، آزمایش سیستم پرداخت میر که جایگزین روسی ویزا و مسترکارت محسوب می‌شود، ممکن است از اواخر تابستان یا اوایل پاییز در ایران آغاز شود.

مسکو در سال ۲۰۲۲ به علت عملیات نظامی خود در اوکراین، تحت تاثیر موجی از تحریم‌های غرب قرار گرفت و دسترسی بسیاری از بانک‌های روسی به سوئیفت، ویزا و مسترکارت، قطع شد.

در واکنش به این تحریم‌ها، دولت روسیه شروع به ترویج سیستم داخلی میر به عنوان یک جایگزین قابل اعتماد کرد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان تأکید می‌کنند که اقتصاد ایران علیرغم ده‌ها سال فشار ناشی از تحریم‌های گسترده بین‌المللی، با این موضوع سازگار شده است و روسیه می‌تواند از تجربه جمهوری اسلامی در مقاومت در برابر فشارهای خارجی استفاده کند.

کد خبر 846531 برچسب‌ها خبر مهم بانک مرکزی روسیه تهران اوکراین ایران بانک - کارت اعتباری

دیگر خبرها

  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد
  • مربی بحرین: حضورم در ایران کمکم کرد