Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه «نمای نزدیک» رادیو قرآن روزگذشته، دوم تیرماه با اشاره به لغو جلسه شورای توسعه گفت: معمولا با هماهنگی اولیه جلسه پیگیری می‌شود و یک هفته قبل از تشکیل جلسه دعوت صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه جلسه شورا هر دو ماه یکبار برگزار می‌شود، بیان کرد: با توجه به اینکه جلسه شنبه بعدازظهر برگزار می‌شود و شنبه صبح برای نهایی شدن جلسه چک می‌شود، امروز حد نصاب اعضا را بررسی کردند و هیچ کدام از وزرا امکان حضور نداشتند، علاوه بر اینکه بعضی از اعضا نیز نتوانستند حضور یابند و ساعت ۱۱ اعلام شد که جلسه موکول به هفته‌های آینده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی معمولا با بیان اینکه ما شش جلسه در سال موظفی داریم که هر دو ماه یکبار برگزار می‌شود، اظهار کرد: جلسه‌ای که در نمایشگاه قرآن برگزار شد با تأخیر بود، اما جلسه 2 تیر، سر تاریخ خود بود که برگزار نشد.
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به روند اجرای اتحادیه مدغم قرآنی تصریح کرد: اساسنامه مشترک اتحادیه در شورا گردش کار شد و دو سه مورد ارجاع شد به خود هیئت تا بررسی کنند و هر نظری دارند در نهایت در هیئت نهایی شود و هر لحظه نظر جمع در هیئت در شورای توسعه ارائه شد ما خارج از دستور تصویب می‌کنیم.
وی با بیان اینکه ظاهرا کار به پایان رسیده و امروز قرار بود، بحث کنیم، ادامه داد: طی هفته‌های آینده بحث را می‌بندیم، مشکلات استان تهران با سعه صدر و اعمال نظر و حسن نیت در دو طرف حل و فصل می‌شود و سال ۹۷ شاهد راه‌اندازی اتحادیه واحد کشوری قرآنی هستیم با سازوکار منسجم و خوب و یک هماهنگی نظم‌دهی و سازماندهی جدیدی در سطح کشور صورت خواهد گرفت.
محمدی با اشاره به واریز بودجه قرآنی در سال ۹۷ گفت: امسال هشت میلیارد از بودجه ۹۷ توسط دولت تخصیص داده شد که چهار میلیارد به صندوق واریز و چهار میلیارد، یک تا دو هفته آینده واریز می‌شود.
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته تخصیص تشکیل جلسه داد و هفته آینده قرار شد کمیسیون‌های سه‌گانه گزارش دستگاه‌ها را بفرستند و زمانی که عملکرد و هزینه‌کرد بودجه هر دستگاه تایید شد ۶۰ درصد بودجه یک .جا واریز شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی راه اندازی سال 97 تخصیص 8 میلیارد بودجه قرآنی کشور قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در جلسه امروز شورای شهر تهران، گزارش اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در ماه رمضان و نوروز امسال بررسی شد.  یک فوریت طرح الزام شهرداری به تشکیل شورای راهبردی سلامت نیز در جلسه امروز شورای شهر تصویب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • خسروپناه: با‌ حمله اسرائیل پیروزی تمدنی برای ایران شکل گرفت