Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:44:15 GMT

۸۰ مبلغ دینی در مناطق محروم ایلام خدمت می کنند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۱۵۱۱

۸۰ مبلغ دینی در مناطق محروم ایلام خدمت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد فتاحی روز یکشنبه در همایش فعالان حوزه فرهنگ دینی ایلام اظهار داشت: ۲۴۰ مبلغ مذهبی در سطح استان فعالیت دارند که از این میزان ۸۰ نفر همراه خانواده های خود در مناطق روستایی و محروم فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: حضور مبلغان دینی در بطن جامعه و بویژه در میان اقشار مختلف مردم در بالا بردم میزان آمادگی های آنان در برابر آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سابقه تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد بصورت شورا در سال ۶۰ آغاز بکار کرد وای سال ۶۸ به سازمان ارتقا یافت.

 فتاحی به حضور روحانوین در میان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیز پرداخت و اضافه کرد: حدود ۴۶۰ روحانی در آن ایام سراسر افتخار و مجاهدت در مناطق عملیاتی حضور داشتند که نشان از تعهد این عزیزان نسبت به آرمان های نظام و انقلاب دارد.

وی گفت: امروز نیز تاثیرگزاری روحاین در کمک به حل مشکلات اچتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست چراکه آنان به عنوان گروه های مرجع مورد اعتماد مردم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام راه اندازی ۳ پایگاه فرهنگی در مناطق حاشیه ای ایلام را از برنامه های اجرا شده این نهاد در استان برشمرد و تاکید کرد: این برنامه در راستای کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا و ۳ روحانی نیز در این پایگاه ها مستقر می شوند.

کد خبر 4329343

منبع: مهر

کلیدواژه: اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد عید سعید فطر خبرگزاری مهر کرمانشاه یاسوج بیرجند خرم آباد تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا در مناطق جنوبی استان ایلام

دریافت 4 MB کد خبر 6079526

دیگر خبرها

  • جامعه کلیمیان ایران همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • برداشت کلزا در مناطق جنوبی استان ایلام
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • واکنش برخی سازمان‌های دینی درباره عملیات وعده صادق