Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - باشگاه استقلال اين روزها شرايطي را سپري مي‌کند که يادآور روزهاي تلخ سال 92 و بحران‌هاي مالي در اين باشگاه است.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اتفاقاتي که اين روزها در باشگاه استقلال رخ مي‌دهد چيزي جز تلخي روي کام هواداران اين باشگاه يادآور نمي‌شود. تيمي که به جمع 8 تيم برتر ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا کرده شرايطي دارد که يادآور روزهايي از شهريور ماه سال 92 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن روزها استقلال با پشت سر گذاشتن بوريرام تايلند به تيم مدعي آسيايي تبديل شد و بهترين فرصت را براي رسيدن به فينال ليگ قهرمانان کسب کرد اما بعد از اين اتفاق مشکلاتي به وجود آمد که آبي پوشان را وارد بحران خودساخته کرد.
شرايط آن روزهاي استقلال به شکلي بود که آبي پوشان با مشکل مالي مواجه شدند و بازيکناني مثل مجتبي جباري و علي حمودي اين تيم را ترک کردند، در آن مقطع مديريت باشگاه استقلال به خاطر مشکلات مالي در تنگنا قرار گرفت و در نهايت خروجي اين موضوع اين بود که آبي پوشان با از دست دادن چند بازيکن سرشناس خود پا به مسابقات فصل جديد گذاشته و در نهايت هم در مهر ماه همان سال مقابل اف سي سئول در مجموع دو بازي رفت و برگشت بازي را واگذار کرده و از رسيدن به فينال بازماندند.
حالا استقلال دوباره همان شرايط را تجربه مي‌کند و داستان تکراري آن سال در حال تکرار شدن است.استقلالي‌ها هنوز با بازيکنان سرشناس خود تمديد قرارداد نکرده و البته مديران اين باشگاه درگيري بدهي سنگين به بازيکنان و مربيان سابق اين تيم هستند.بحث بدهي مالياتي باشگاه استقلال به شکلي است که باشگاه را وارد بحران کرده تا جايي که سيد رضا افتخاري و مديران اين باشگاه را دچار سردرگمي و اعلام شماره حساب براي کمک به اين باشگاه کرده است. از طرف ديگر سرمربي آلماني استقلال خواستار تمديد قرارداد 6 بازيکن اصلي اين تيم شده در حالي که آنها تا پول نگيرند قراردادشان را تمديد نمي‌کنند. نه جباروف و نه تيام بازيکناني نيستند که با چک و وعده راضي به عقد قرارداد شوند و نه بازيکناني مثل ابراهيمي و حسيني با اين شرايط پاي ميز مذاکره خواهند نشست.
با شرايط فعلي سيد رضا افتخاري که مرتب در اين يکي دو سال بحث تسويه حساب با بازيکنان قبلي را به رخ هواداران استقلال مي‌کشيد در راهي قرار گرفته که فتح‌الله زاده 5 سال پيش و البته بدون حمايت وزارت ورزش و پول‌هاي دولتي و کمک‌هاي سامانه‌هاي تلفن همراه قرار گرفته بود. افتخاري حالا در چند راهي تمديد قرارداد بازيکنان، رايزني براي پرداخت بدهي‌هاي قبلي از طريق دولت، تامين منابع مالي اردوي خارجي مدنظر شفر،تمديد قرارداد ستاره‌هاي فعلي استقلال، تامين هزينه‌هاي فصل جاري قرار گرفته و شايد هرگز فکر نمي‌کرد در استقلال چنين روزي را تجربه کند.او حالا رقيب ديرينه‌اش را مي‌بيند که در حال يارگيري براي نيم فصل است و مديرانش البته در حال رايزني با گابريل، دايي، مسعود همامي و ... اما با همين مشکلات شاکله اصلي سرخ‌ها حفظ شده و اين تيم تمريناتش را هم محدود 7 روز است در دو نوبت شروع کرده است اما از اين سو نه تنها تمرينات استقلال هنوز آغاز نشده بلکه چند بازيکن سرشناس اين تيم هم تکليفشان با اين باشگاه مشخص نيست.
به نظر مي‌رسد در شرايط فعلي افتخاري هيچ چاره‌اي جز لابي با مديران دولتي براي تامين بدهي‌هاي انباشته و مشکلات دروني اين باشگاه ندارد و بايد ديد آيا آخرين تير ترکش او در اين دوره بحراني مي‌تواند جوابگوي هواداران استقلال را که چند سال است منتظر کسب قهرماني برتر هستند باشند يا خير...
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد

رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را به رئیس‌جمهور اعطا کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی که بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکتری افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی آیت‌الله رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

رئیس‌جمهور روز دوشنبه سوم اردیبهشت به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور در این سفر پس از استقبال رسمی با نخست وزیر، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و سنا و همچنین فرمانده ارتش و استاندار پنجاب پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفر به لاهور و کراچی از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان است.

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو