Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدی افتخاری افزود: توسعه ورزش استان نیازمند امکانات است و این مهم جزو با هدف گذاری و برنامه ریزی میسر نخواهد شد.

وی بیان داشت: پیست اسکی کاکان اولین پیست شبانه  اسکی کشور بود که متاسفانه دیگر این ظرفیت در استان وجود ندارد.

افتخاری افزود: باید در هیئت اسکی بازنگر شده و یک تیم قوی در هیئت استان تشکیل و تجهیزات و امکانات لازم نیز برای راه اندازی مجدد این پیست خزداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تیم اسنوبرد استان در رقابتهای کشور مقام سومی را کسب کرد.

افتخاری اظهار داشت: سنین ۹تا ۱۲ سال جامعه هدف اسکی کشور است و این فدراسیون این آمادگی را دارد که با هزینه و امکانات فدراسیون پذیرای مربیان اسکی استان در تهران باشد.

کد خبر 4329334

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکی روی چمن فدراسیون اسکی یاسوج گرگان بوشهر شهرکرد شیراز مشهد عید سعید فطر خبرگزاری مهر کرمانشاه یاسوج بیرجند خرم آباد تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران امروز در نشست دومین اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا و همچنین ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران گفت: روز جمعه هفتم اردیبهشت دومین اجلاس همکاریهای اقتصادی ایران و آفریقا و روز شنبه هشتم اردیبهشت ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی با حضور مقامات عالی رتبه کشورمان و مقامات کشورهای مهمان آغاز به کار خواهد کرد. این رویداد میزبان بیش از ۲۰۰۰ نفر از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیأت عالی رتبه دولتی در این برنامه حضور خواهند داشت.

ضیغمی با بیان اینکه این نمایشگاه فضای مناسبی برای افزایش مقاصد صادراتی، گروه‌های کالایی و تنوع‌بخشی به بازارهای صادراتی است، تاکید کرد: بازدید از کارخانجات بزرگ، شهرک‌های صنعتی و دانش‌بنیان‌ها هم در جریان برگزاری نمایشگاه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: دولت عربستان نیز به همراه هیأتی که در رأس آن یک معاون وزیر خواهد بود از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی توانمندی‌های صادراتی بازدید خواهند داشت.

معاون وزیر صمت گفت: در نمایشگاه سال گذشته پیش بینی ما این بود که در نتیجه انعقاد قراردادها بین تجار ایرانی و خارجی یک میلیارد دلار صادرات تحقق می‌یابد اما با توجه به حجم گسترده مهمانان در سال جاری در نمایشگاه پیش بینی می‌کنیم در نمایشگاه امسال زمینه صادرات بیش از یک میلیارد دلار فراهم شود. بیش از ۳۰ کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس حضور دارند.

کد خبر 6087817 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • سپاه پاسداران افتخاری برای کشور
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد