Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز، مقرر شد تا برای قیمت دوم ارز که به ۸ هزار تومان می‌رسد چاره‌ای اندیشیده شود.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با معاون اول دولت پیرامون مشکلات اقتصادی، گفت: در این جلسه آقای جهانگیری گزارشاتی را درباره مسائل ارزی و قیمت سکه ارائه کرد و به دلایل این موضوع پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جلسه اخیر ستاد هماهنگی سه قوه بیان داشت: آقای جهانگیری گزارشی از جلسه ستاد هماهنگی سه قوه به نمایندگان ارائه کرد. همچنین نظرات روسای چهار کمیسیون مجلس درباره موضوعات اقتصادی کشور در این جلسه استماع شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نهایتا در این جلسه مقرر شد تا نظرات مجلس از سوی کمیسیون اقتصادی به ستاد هماهنگی سه قوه ارائه شود.

بدری ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد تا موضوع ایجاد بازار متشکلی در کنار ارز محدود ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی در ستاد هماهنگی سه قوه بررسی شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در این جلسه همچنین مقرر شد تا برای قیمت دوم ارز که به ۸ هزار تومان می‌رسد چاره‌ای اندیشیده شود.

بدری گفت: جلسات با دولت پیرامون مشکلات اقتصادی قطعا در مجلس ادامه خواهد داشت و موضوعات مورد رصد نمایندگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدیف بدری مسائل ارزی مجلس شورای اسلامی اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از عملکرد شستا و اتاق بازرگانی را تشریح کرد و گفت که این ۲ گزارش در جلسه علنی قرائت خواهد شد. - اخبار سیاسی -

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت بررسی تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی  «شستا»و عملکرد اتاق بازرگانی در مجلس ، اظهار کرد:اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه اخیر خود که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد گزارش اولیه تقاضای تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی را مورد بررسی و استماع قرار دادند.

وی در همین راستا افزود: پیرو قرائت دو گزارش فوق، برخی سوالات از سوی نمایندگان مطرح شد، از این رو تصمیم گیری درباره این دو گزارش به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:  احتمالا گزارش تقاضای تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در سال جدید همزمان با آغاز مجدد جلسات علنی مجلس قرائت خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور رئیس جمهور
  • واگذاری بازار کشاورزی عراق به ترکیه