Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان، فهرست طرح هایی که رای
 فسخ یا استرداد آنها صادر شده و در هیات نظارت قطعیت یافته و تاکنون جایگزینی برای آنها معرفی شده است بررسی شد.
در این نشست، زمین های قابل واگذاری برخی دستگاه ها بررسی و مقرر شد در این زمینه، گزارش های شفاف دستگاه های مربوط اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هم حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان با تبیین اهمیت تحقق و اجرای اقتصاد مقاومتی با توجه به راهبردهای تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری گت: همه دستگاه ها با توجه به ظرفیت های ذاتی و قانونی خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
مسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این نشست ها، هماهنگی و تقابل بین بخشی و بین دستگاهی و مطالعه دقیق موارد قانونی توسط دستگاه ها را موجب احقاق حقوق بیت المال و همچنین اجرایی شدن اقتصاد پویا و مولد عنوان کرد.

بازدید از شهرک صنعتی بیدک بجنورد یکی دیگر از برنامه های امروز رییس کل دادگستری استان و هیات همراه بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی دادگستری اقتصاد مقاومتی گزارش شفاف قابل واگذاری حقوق بیت المال دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به اردبیلی‌ها

فرماندار اردبیل گفت: در قالب طرح جوانی جمعیت به ۴۰۰ خانوار اردبیلی زمین واگذار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل روز سه‌شنبه در نشست کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان اردبیل گفت: فرماندار اردبیل از واگذاری زمین به ۴۰۰ خانواری خبر داد که در قالب طرح جوانی جمعیت پیش‌تر از این فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کرده بودند.

وی ادامه داد: ۸۴۰ خانواده برای برخورداری از مزیت‌های طرح جوانی جمعیت در این شهرستان پیش‌تر نام‌نویسی کرده بودند که برای ۶۶۱ خانواده تا کنون پرونده تشکیل شده است.

وی با تاکید بر لزوم سرعت‌بخشی به روند واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول طرح از سوی دستگاه‌های مربوطه، همچنین خواستار تسهیل ارائه وام مورد نظر به افراد زیر پوشش طرح جوانی جمعیت از سوی بانک‌های عامل در اردبیل شد.

فرماندار اردبیل ضرورت همکاری بانک‌های عامل در اجرای موفق طرح را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: کارگروه‌های مختلف فرهنگی، تسهیلات، اداری و مالی در راستای طرح جوانی جمعیت در شهرستان تشکیل می‌شود که انتظار می‌رود مشکلات و مطالبات این حوزه را بررسی و راهکار‌های لازم را ارائه دهند.

وی در ادامه به بالا رفتن سن ازدواج و کاهش نرخ باروری در شهرستان اردبیل اشاره کرد و افزود: نیاز است در بحث فرهنگ‌سازی در این حوزه اقدام‌های عملی از جمله سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام شود.

اعتماد اعجازی همچنین لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های تولیدی از بانوان شاغل را خواستار شد و اظهار کرد: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و بالا رفتن نرخ ازدواج در اردبیل باید به صورت اساسی در دستور کار باشد که در این زمینه خانواده‌ها در کنار دستگاه‌های فرهنگی رسالتی خطیر برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به اردبیلی‌ها
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب یک عضو جدید برای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز