Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فیاضی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری طی سال جاری گفت: مدت نسبتاً طولانی ترجیح دادم که از بازیگری فاصله گرفته و به تدریس و فعالیت در کتابفروشی‌ام بپردازم. البته پیشنهاداتی برای بازی بود اما ترجیح دادم همچنان ملاک انتخابم کیفیت اثر باشد و به همین خاطر کتابفروشی باز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: عرصه بازیگری این روزها وضعیت فاجعه باری دارد زیرا بازیگران به خاطر مشکلات مالی مجبور می شوند در برخی کارها بازی کنند که خودشان هم می دانند ارزش چندانی ندارد اما اگر آن کارها را هم نکنند در امرار معاش خود می مانند.

[امیدوارم کریستین رونالدو گل به خودی بزند/عرصه بازیگری این روزها وضعیت فاجعه باری دارد//////////////////////یکشنبه]

بازیگر فیلم "نرگس مست" ناچاری را دلیل پذیرش برخی آثار توسط بازیگران دانست و ادامه داد: شک نکنید ما بازیگران خوبی داریم و اگر دیدید این بازیگران در آثار ضعیف بازی می کنند مطمئن باشید به خاطر بی پولی است.

وی در همین رابطه اضافه کرد: متاسفانه این روزها سینما راه اشتباهی را می‌رود. تهیه کنندگان سینما به آثاری که حرفی برای گفتن داشته باشند بی تفاوت هستند و صرفاً از آثاری حمایت می کنند که گیشه صد در صد داشته باشد.

بازیگر سریال "دنیای شیرین"درباره بیکاری بازیگران پیشکسوت تاکید کرد: نسل بازیگرانی که با من فعالیت میکردند اکثراً فراموش شده و کنار گذاشته شدند. من نمی دانم چرا ما را کنار گذاشتند بلکه جواب این سوال را باید مسئولین فرهنگی بدهند.

 

فیاضی که سالهای گذشته در شهر کیش کتابفروشی راه انداخته درباره میزان استقبال کم از خرید کتاب اضافه کرد: بخش عمده ای از این اتفاق از گسترش و افراط در استفاده از فضای مجازی سرچشمه می گیرد اما واقعیت امر آن است که برای ایجاد علاقه جامعه در بخش کتاب باید برنامه ریزی های طولانی مدت و درستی لحاظ شود و این نیست که همه تقصیر را بر گردن فضای مجازی بیندازیم.

بازیگر سریال "قصه های تا به تا" درخصوص افزایش فعالیت های نمایشی در جزیره کیش افزود: خوشبختانه اتفاق بسیار خجسته ای برای تئاتر در جزیره کیش در راه است که خبر آن رادر میان می گذارم. چندی پیش بهروز قریب پور فعال عرصه تئاتر کودک و عروسکی به کیش آمد و پس از صحبت هایی که صورت گرفت قرار شد به زودی تماشاخانه ای را برای اجرای تئاتر در جزیره کیش تاسیس کنیم. اتفاقی که تا به حال در این جزیره رخ نداده است.

فیاضی با اشاره به بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه خاطرنشان کرد: تمام بازی ها را در جام جهانی امسال دنبال کرده ام و خیلی دلم سوخت که نتوانستیم در برابر اسپانیا نتیجه بگیرم. بازی بچه های تیم ملی در برابر اسپانیا بی نظیر بود و از نظر من ملی پوشان بسیار عالی بازی کردند. واقعاً دوست دارم بازی آخر در برابر پرتغال را ببریم و امیدوارم که کریستین رونالدو در این بازی گل به خودی بزند و ما راهی مرحله بعد بازی ها شویم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تئاتر تلویزیون بازی مشکلات مالی بیکاری جامعه فضای مجازی تیم ملی ایران روسیه جام جهانی اسپانیا تیم ملی پرتغال رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت جام جهانى بازی ایران و پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند

مهاجم انگلیسی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از تساوی شب گذشته این تیم مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، درباره صحنه پنالتی صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هری کین که در جریان تساوی خانگی 2-2 شب گذشته (سه‌شنبه) بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دقیقه 57 گل دوم باواریایی‌ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «تی‌اِن‌تی اسپورت» گفت: ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان می‌جنگیم و فقط باید راهی برای انجام آن پیدا کنیم. بازی برگشت در خانه رئال مادرید  سخت خواهد بود اما ما باید با باور کامل به آنجا برویم و برای برد پا به زمین بگذاریم. لیگ قهرمانان از همه قهرمانی‌ها بزرگتر است. اگر بتوانیم به نحوی آن را به دست آوریم، فصل شگفت‌انگیزی خواهد بود اما هنوز راه زیادی در پیش است.

وی افزود: این دست دیدارها، بازی‌های بزرگی است که توجه همه را به خود جلب می‌کند. جو امروز ورزشگاه آلیانتس آره‌نا فوق‌العاده بود و مطمئن هستم که جو بازی برگشت نیز همین‌طور خواهد بود. من می‌خواهم در چنین بازی‌های بزرگی بازی کنم و بازی بزرگتر از این وجود ندارد. ما می‌توانیم نکات مثبت زیادی از این بازی‌مان ببینیم. جزئیات کوچکی است که باید از آنها پرهیز کنیم و درست عمل کنیم چون در صورت بروز چنین اشتباهاتی تاوانش را خواهیم داد. به هر حال باید با دیدی مثبت برای بازی برگشت آماده شویم.

توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کردآنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود

مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ همچنین درباره اینکه هافبک انگلیسی رئال مادرید پیش از پنالتی زدنش به او چه گفت، اظهار داشت: صادقانه باید بگویم که نمی‌دانم بلینگام چه گفت. من در آن لحظه تمرکزم تنها روی پنالتی زدن بود. اطمینان دارم که جود سعی داشت تمرکز من را بر هم بزند.

هری کین در حال حاضر با 8 گل‌زده، به طور مشترک با کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن، در صدر جدول گلزنان این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!