Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:41:24 GMT

«توشاک» سه شنبه در تبریز

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۱۸۷۲

«توشاک» سه شنبه در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر،  جان توشاک سرمربی جدید تیم تراکتورسازی بامداد روز سه‌شنبه با پرواز استانبول – تبریز وارد این شهر می‌شود.

اعضای کادر فنی و مدیریتی تراکتورسازی خود را برای استقبال از این سرمربی ولزی آماده می‌کنند. توشاک پس از ورود به تبریز به استراحت می‌پردازد تا مراسم معارفه وی ساعت ۱۸ عصر روز سه‌شنبه در تمرین تیم در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توافق با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی سکان‌داری این تیم را به مدت ۳ سال پذیرفت.

کد خبر 4329351

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال تراکتورسازی جان توشاك جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال مراکش تیم ملی فوتبال اسپانیا لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال پرتغال کارلوس کی روش بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شادمانی مردم تبریز و همدان از حملات سپاه به اسرائیل

(تصاویر) شادمانی مردم تبریز و همدان از حملات سپاه به اسرائیل

دیگر خبرها