Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:44:27 GMT

افتتاح نخستین پروژه «تیرآرت» با حضور ۱۰ گالری

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۱۹۲۰

افتتاح نخستین پروژه «تیرآرت» با حضور ۱۰ گالری

نخستین پروژه «تیرآرت» از پنجم تیر ماه به مدت پنج روز با تمرکز بر هنرِ معاصر و پیشروی ایرانی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تیرآرت، نخستین اقدام منسجم در راستای توسعه منابع و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری یک آرت‌فر بین‌المللی در تهران است که سه‌شنبه (پنجم تیر ماه) در مجتمع «آوا سنتر» برگزار می‌شود.

تیرآرت توسط هرمز همتیان مؤسس و مدیر «زیرزمین دستان» راه‌اندازی شده و توسط مریم مجد یکی از مدیران گالری «اثر» مدیریت می‌شود و در اولین نسخه خود، نمایشگاهی با مشارکت ۱۰ گالری واقع در تهران، با تمرکز بر هنرِ معاصر و پیشروی ایرانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیرآرت سعی می‌کند که گالری‌ها، مجموعه‌داران، بازیگران و علاقه‌مندان عرصه هنر و مخاطبان عام را با هدف ایجاد فرصتی نو برای مواجهه با هنر معاصر ایران، دور هم جمع کند.

گالری‌های «آب‌/انبار»، «اُ»، «اثر»، «اعتماد»، «اِی‌جی»، «خاک»، «دستان»، «شیرین»، «طراحان آزاد» و «محسن» در اوّلین نسخه تیرآرت شرکت می‌کنند.

تیرآرت میزبان هفت نشست تخصصی درباره زوایای مختلف هنرهای تجسمی نیز خواهد بود و با موضوعات مختلف و با حضور کارشناسان داخلی و خارجی برگزار می‌شود. 

نخستین نسخه تیرآرت با حمایت آواسنتر، اسنپ‌تریپ، ایده‌هاب، بنیاد پژمان، پیاده، تک‌ ـ آن، حرفه: هنرمند، شرکت دایرکت، گروه رواق و سفارت فرانسه از سه شنبه (پنجم تیرماه) تا شنبه (نهم تیر ماه) از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در مجموعه «آوا سنتر» به نشانی خیابان اقدسیه، نبش خیابان فیروزبخش، پلاک ۷۵، طبقه هفتم برپا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

کد خبر 6087325 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز