Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادستان کرمانشاه از پرداخت ۲۵ درصد طلب مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان به شرط دریافت نکردن سود توسط مالباختگان خبر داد.

محمد حسین صادقی امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص پرونده گلیم و گبه اظهار داشت: نظر به اینکه اقدامات محکوم علیه محمدرضا مشیری سبب اخلال در نظام اقتصادی و مجرمیت وی در زمینه اتهام روشن شده است، دادگاه کیفری و دیوان عالی کشور تشخیص داده این فرد از حیث اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس تعزیری و از حیث کلاهبرداری Fraud به ۱۰ سال حبس تعزیری علاوه بر رد مال در حق مال باختگان و جزای نقدی معادل ۲ برابر مال محفوظه محکوم و حکم به واحد اجرای احکام ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه اقدامات محکوم علیه سودده نبوده است، لذا هرچه که متهم در زمان فعالیت به مردم پرداخت کرده از محل اصل سرمایه آنها بوده است و در پرداخت در مرحله اجرا پرداخت‌های پیشین محاسبه خواهد شد.

مدعی‌العموم کرمانشاه بیان داشت: اگر فردی قراردادهای متعدد داشته است برخی از آنها فسخ و برخی هم در مرحله اجرا بوده، معیار ما در محاسبه فرد است و کل وجوه سرمایه‌گذاری و کل وجوه به عنوان سود محاسبه خواهد شد.

صادقی با بیان اینکه وجوه باقیمانده از مال متهم که در اختیار ماست به تناسب بین مال باختگان توزیع می شود، گفت: نحوه پرداخت به این صورت است که اگر کسی ۱۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده و تا کنون هیچ مبلغی به عنوان سود دریافت نکرده باشد در مرحله اول ۲۵ درصد یعنی ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان آن پرداخت می‌شود و اگر شخصی بیش از این مبلغ را دریافت کرده باشد مرحله اول به آنها پرداختی نداریم.

دادستان کرمانشاه افزود: افرادی که سرمایه‌گذاری نقدی نداشته‌اند و معاملاتی را با متهم از نوع خرید و فروش داشته‌اند نیز در این مرحله منتظر پرداخت وجه نباشند.

وی افزود: تلاش ما این است که آنچه قابلیت تبدیل به پول دارد به پول تبدیل کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فاجعه ای بزرگ/ بولدوزرها به جان سد ۲۵۰۰ ساله‌ هخامنشی افتادند+عکس

زن ایرانشهری با متهم آشنایی داشت؟! / فرضیه اصلی که بررسی می شود!

بارداری خیالی توران منشی شرکت راز هولناکی را برملا کرد / من عقیم هستم!

رفتار خصوصی دختر و پسر دانشجو روی مانیتورهای قطار مشهد پخش شد! / مسافری که آبروی آنان را برد

عکس بدون لباسم را به ناصر فرستادم، او دیگر ول کن نبود!

تجاوز به پسر نوجوان توسط شرور محله + عکس

لحظه کتک خوردن مرد عراقی که مزاحم زنان آبادانی شد!+تصویر

سنگسار یک مرد شیطان صفت + عکس

اعتراف وحشتناک دست راست ابوبکر بغدادی! + عکس

لحظه ترس آور شکسته شدن بینی بازیکن آلمان +عکس

شوخی عجیب با دست و پاهای قطع شده انسان در وسط بزرگراه !+ عکس 16+

گفتگو با جوان تهرانی که به پدر، مادر و برادرش تیر خلاص زد

وقتی زنم در خانه تنها بود داریوش پسر عمویش به سراغش رفته بود! + عکس

روزی که محمدعلی شاه مجلس را به توپ بست + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اقتصادی کلاهبرداری Fraud اخبار حوادث پرونده متهم کرمانشاه مالباختگان دادستان کرمانشاه عکس ایران مرد حوادث قتل شوم دختر تعرض جوان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات

در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) درباره «طرح نور» (عفاف و حجاب) آمده است:

به گزارش ایلنا، «در زمان و زمانه‌ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و  دوقطبی‌سازی جامعه با اجرای «طرح نور» بودند، مردم عزیز و نخبگان فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود.

برای آن که افکار عمومی و مراکز تصمیم‌گیر،  شناختِ بیشتری از  دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهای تبهکار سازمان‌یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و ... داشته‌اند، منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوع پیش‌گفته، گزارش‌های میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌های رؤسای محترم جمهور و قوه قضائیه، صدا و سیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات و سایر نهادهای مسئول، نشان‌دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجیِ اجتماعی فراجا در اجرای «طرح نور» است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در  شهرها نشان‌دهنده‌ی حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت‌ زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال  پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندان عزیز این نوید را می‌دهیم  که در نهایت «طرح نور» به سمت هوشمندسازی  پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهادهای متولیِ کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

 در پایان قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همّتِ مسئولینِ محترم و انجام به‌موقع وظایف دستگاه‌های مسئول، روند هوشمندسازی نیز پُرشتاب‌تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.»

  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان