Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مجموعه سرچشمه انقلاب به تشریح برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفتم تیر پرداخت. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «سعید گلشناس» مدیرعامل مجموعه سرچشمه انقلاب امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت ایام سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یاران او، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ایام بزرگداشت شهدای هفتم تیر گفت: پنجم تیرماه همایش «منافقین و ترور یک ملت» با حضور آقایان شهیدی و هاشمی‌نژاد و برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه‌ قضائیه ششم تیرماه در مجموعه سرچشمه انقلاب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌‌های تبیینی با موضوعات مختلف اظهار کرد: نشست دستاوردهای انقلاب (امنیت) با حضور سردار رادان، نشست احزاب از نگاه شهید بهشتی با حضور دکتر توکلی، نشست دشمن‌شناسی و نفوذ با حضور حجت‌الاسلام محمدتقیاکبرنژاد، رئیس مؤسسه فقاهت و تمدن‌سازی و از مدرسان حوزه علمیه قم، نشست حقوق بشر آمریکایی و مراسم دعای ندبه با حضور نجفی قمشه‌ای، نشست با موضوع شهیدین و شهداء با حضور سردار عقیلی، کرسی آزاد اندیشی با موضوع نسل امروز با حضور وحید یامین پور از جمله نشست هایی است که قرار است در این ایام برگزار شود.

مدیرعامل مجموعه سرچشمه انقلاب از اکران تعدادی فیلم در ایام بزرگداشت شهدای هفتیم تیر خبر داد و گفت: «آیت، ماجرای نیمروز، بایکوت، بادیگارد، سیانور، افطار خونی و تشریفات» از جمله فیلم‌هایی است که قرار است در این ایام در سالن سینمای مجموعه سرچشمه انقلاب به نمایش گذاشته شود.

گلشناس از افتتاح نمایشگاه سرچشمه سرخ با حضور حجت‌الاسلام شهیدی خبر داد گفت: علاوه بر این، قرار است کتابخانه تخصصی و کارگروه بهشتی پژوهی با حضور حجج اسلام پناهیان و اکبرنژاد نیز افتتاح شود.

به گفته وی، رونمایی از کتاب شهید بهشتی، سرود هفتم تیر، پوستر 31 شهید شاخص، پوستر شهدای 72 نفر و ... از دیگر برنامه تدارک دیده شده به شمار می‌رود. اختتامیه این برنامه نیز یادزهم تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1410/P1011117/S4,37,38/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یادواره شهدا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یادواره شهدا یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم گفت: شهدای محور مقاومت نقش بسیار پر رنگی در منطقه و دفاع از مسجد الاقصی داشته اند و نتیجه آن سر درگمی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در منطقه است.
وی افزود: در حادثه تروریستی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت کشورمان در دمشق که سیزدهم فروردین امسال رخ داد ، سردار زاهدی و تعدادی از هم رزمانشان به درجه رفیع شهادت نایل شدند.
سردار بوعلی افزود: در این یادواره ها تلاش می کنیم سیره شهدای مقاومت را برای نسل حاضر و نسل‌های آینده تبیین کنیم

در پی شکست‌های رژیم صهیونیستی مقابل مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه ، عصر دوشنبه ۱۳ فروردین  ۱۴۰۳ هواپیما‌های این رژیم جعلی ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را در دمشق مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر آن ، سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل شدند.

 سردار سید محمد حسین ‌زاده ‌حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از میهن ، ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در سن ۶۵ سالگی و بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل شد و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.




دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان