Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@11:17:43 GMT

کدام باشگاه‌ها مجوز نقل‌و‌انتقالات دارند؟

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۴۲۰۱۴

کدام باشگاه‌ها مجوز نقل‌و‌انتقالات دارند؟

تنها چهار باشگاه لیگ برتری اجازه ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان‌شان را دارند. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, با اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال, باشگاه‌های ذوب‌آهن, پیکان, صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان به دلیل نداشتن هیچ پرونده‌ای در فدراسیون فوتبال می‌توانند برای ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان‌شان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است, به غیر از این چهار تیم, مابقی باشگاه‌ها تا زمانی که رضایت طلب‌کارانی که برای‌شان حکم صادر شده را جلب نکنند, اجازه به ثبت رساندن قرارداد‌ها‌ی‌شان را ندارند.

روزبه وثوق‌احمدی, رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم این خبر را تائید کرد.

انتهای پیام/

R7878/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای

بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به دلیل شکایت باشگاه سانتاکلارا، این نگرانی را برای هواداران این تیم به وجود آورده که مجوز حرفه‌ای استقلال در خطر است.

به گزارش مشرق، بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است اما براساس پیگیری‌ها بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقی مانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقی مانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • کدام استان ها کمترین سهم از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم