Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با حضور در منزل استاد مصطفی روحانی(شاعر) و هنرمند حکمت باتمانی ضمن دیدار از زحمات ارزنده این هنرمندان در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان کامیاران تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، جلال قلعه شاخانی به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر، دیدار با هنرمندان و رفع چالش های حوزه فرهنگ و هنر به شهرستان کامیاران سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این سفر با حضور در منزل استاد مصطفی روحانی(شاعر) و هنرمند حکمت باتمانی ضمن دیدار از زحمات ارزنده این هنرمندان در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان کامیاران تقدیر و تشکر کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در دیدار با استاد مصطفی روحانی ضمن عیادت از این شاعر پیشکسوت، سالها خدمت در عرصه فرهنگ و ادب کوردی این هنرمند را ارج نهاد.

 

استاد مصطفی روحانی از سال 37 در حوزه شعر فولکور کار می کند و اشعاری با موضوع طنز اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی دارد.

 

جلال قلعه شاخانی در دیدار با حکمت باتمانی ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند کامیارانی، تاکید کرد: با فراغ بالا از فعالیت های فرهنگی و هنری هنرمندان استقبال می کنیم.

 

حکمت باتمانی، شاعر، آهنگ ساز، نقاش و از دبیران بازنشسته آموزش و پرورش است که خدمات ارزنده ای در عرصه فرهنگ و هنر شهرستان کامیاران انجام داده است.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس کانون های مساجد فوتبال ایرانشهر سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار اوقات فراغت جام جهانی عیادت از هنرمندان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد پایگاه نوآوری یافته‌های تحقیقاتی جهش تولید در کامیاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،این پایگاه‌ها و مزارع با بهره مندی از فناوری دانش‌بنیان برای عملکرد مناسب محصولات زراعی، برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
احمدی معاون تولیدات گیاهی کردستان گفت:این پایگاه در سطح ۵۰ هکتار برای تحقیق بر روی ارقام مختلف جو، گندم، ماشک، نخود، نخود علوفه‌ای، کلزا، دانه‌های روغنی، عدس وگیاهان روغنی در شهرستان کامیاران ایجاد شده است.
کشاورزی حفاظتی در ۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کامیاران اجرا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • ایجاد پایگاه نوآوری یافته‌های تحقیقاتی جهش تولید در کامیاران
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه تربیت هنرمند در گام دوم انقلاب
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها
  • جلب مشارکت مردمی لازمه تحقق شعار سال است