Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از برگزاری نخستین آزمون کتبی جامع دکتری تخصصPHD در ده رشته مختلف، همزمان با دیگر واحدهای سراسرکشور در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر جمال الدین الوانی گفت: «حدود شصت نفر از دانشجویان رشته‌های مختلف در این واحد دانشگاهی همزمان با دیگر واحدهای سراسر کشور با حضور در آزمون تخصصی جامع در دو بخش کتبی و شفاهی به مدت 3روز به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سرپرست واحد کازرون با بیان اینکه سقف نمره قبولی این آزمون نمره پانزده از بیست و با معدل شانزده است، گفت: «با آرزوی موفقیت برای قبول شدگان این دوره عزیزان در مهر 1397 وارد بخش پژوهشی دوره تحصیلی شده و در رشته مربوطه ادامه تحصیل خواهند داد.»

سرپرست واحد کازرون افزود: «این واحد با بیش از سی سال قدمت و با کادری مجرب دارای ده رشته دکتری تخصصی الهیات، علوم قرآنی و حدیث، مدیریت آموزشی، میکروبیولوژی، ژنتیک، فیزیولوژی جانوری، شیمی آلی، الکترونیک، مخابرات، مهندسی پزشکی، بهداشت مواد غذایی است.»

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز در بازدید از محل برگزاری آزمون جامع تخصصی در واحد کازرون با جمعی از دانشجویان شرکت کننده درباره شرایط زمانی و مکانی آزمون گفت‌وگو کرد.

دکتر حمید کریمی در این بازدید که با ابراز رضایت دانشجویان همراه بود، گفت: «محل آزمون بسیار خوب و مناسب است.»

نماینده و ناظر دانشگاه آزاد اسلامی از مسئولان و کارکنان واحد کازرون که آزمون را با آرامش و رعایت همه موارد برگزار کرده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

دانشجویان دوره دکتری تخصصی رشته‌های مکانیک بیوسیستم گرایش انرژی‌های تجدیدپذیر و ادبیات فارسی واحد اقلید هم آزمون دوره دکتری را آغاز کردند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد:‌ «نخستین گروه دانشجویان دوره دکتری تخصصی P.h.D رشته‌های مکانیک بیوسیستم گرایش انرژی‌های تجدیدپذیر و زبان و ادبیات فارسی در آزمون جامع این دوره آموزشی شرکت کردند.»

وی افزود: «در این آزمون که به مدت دو روز برگزار می‌شود، سطح علمی و دانش دانشجویان برای اخذ مجوز ورود به دوره پژوهشی و تحقیقاتی و انجام رساله دکتری مورد ارزیابی و آزمون قرار می گیرد.»

به گزارش خبرنگار آنا، نخستین دوره امتحان آزمون جامع دکتری رشته تاریخ گرایش اسلام و باستان با حضور رئیس واحد داراب، معاون آموزشی و دانشجویی، استادان گروه و هیات ناظر در سالن فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب برگزار شد.در این دوره تعداد 17نفر دانشجوی دکتری حضور داشتند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نوزدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد