Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاونین، مدیران، اساتید و کارکنان، سرپرست جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  با حضور معاونین، مدیران، اساتید و کارکنان، سرپرست جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی شد.   در ابتدای این جلسه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از خدمات  کریمی به عنوان معاون سابق درمان گفت: ایشان به واسطه مشکلات شخصی مجبور به استعفا از مسئولیت معاونت درمان شدند و بنا به تشخیص ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر آبانگاه سرپرست سابق دانشکده پزشکی به عنوان معاون درمان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا، ولی زاده گفت: دکتر آبانگاه در مدت کوتاهی که مسئولیت دانشکده پزشکی را بر عهده داشتند، بسیار شایسته عمل نمودند و کارنامه‌ای درخشان را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه دکتر نجفی به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی در هر سمت و منصبی که حضور داشته اند، صادقانه و پرتلاش خدمت نموده اند، خاطرنشان کرد: ایشان یک پزشک شایسته و شریف است که بیشتر تلاش خود را در بخش دولتی به کار گرفته است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: بزرگترین و اصلی‌ترین مسئولیت و رسالت دکتر نجفی به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی، آشنا نمودن بیشتر علوم پایه و بالینی با هم است چرا که می‌تواند به رشد و بالندگی آموزش ختم گردد.

ولی زاده بیان کرد: در مراکز آموزشی درمانی سطح شهر ایلام، مقوله درمان بیشتر از آموزش در آنان خودنمایی می‌کند لذا انتظار دارم که چهره آموزشی بیمارستان‌ها بیشتر از گذشته نمایان و تقویت شود.

قباد آبانگاه سرپرست سابق دانشکده پزشکی و معاون فعلی درمان دانشگاه ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های همکاران خود در دانشکده پزشکی عنوان کرد: پس از پذیرش مسئولیت در دانشکده پزشکی فهمیدم که کار سخت و طاقت فرسایی است.

وی ادامه داد: هماهنگی بین معاونت‌های آموزشی، درمان و دانشکده‌ها خصوصاً دانشکده پزشکی در سطح بسیار بالایی بوده که نشانگر اهتمام مسئولان در جهت رشد و پیشرفت این حوزه‌ها و خدمت به مردم می‌باشد.
سرپرست سابق دانشکده پزشکی دانشگاه با اشاره به اینکه تمام امور و فعالیت‌های بنده به عنوان ریاست دانشکده با هماهنگی و مشورت دکتر، ولی زاده معاون محترم آموزشی بودهو ابراز کرد: خوشبختانه ایشان حمایت قاطعانه و شایسته‌ای از دانشکده‌ها خصوصاً دانشکده پزشکی دارند که به ما دلگرمی و انگیزه خدمت بیشتری داده است.

 آبانگاه در خاتمه سخنان خود با بیان این مطلب که دانشکده پزشکی معاونین و پرسنل فعال و پرتلاشی دارد از همکاران درخواست نمود که با دکتر نجفی بالاترین همکاری و همراهی را داشته باشند.   رضا نجفی سرپرست جدید دانشکده پزشکی دانشگاه از حسن اعتماد ریاست دانشگاه و معاون آموزشی به در جهت اعطای حکم ریاست دانشکده به وی و همچنین از خدمات ارزشمند و ماندگار دکتر آبانگاه در سمت ریاست سابق دانشکده تقدیر ن و گفت:  به عنوان ریاست دانشکده، برنامه‌ها و اقدامات دکتر آبانگاه ریاست سابق دانشکده را تداوم خواهم بخشید.   نجفی با بیان اینکه همه با هم تلاش کنیم که اخلاق‌مداری و مردم‌داری در بین پزشکان بیش از گذشته ارتقا یابد، یادآور شد: همه، اما قصدمان خدمت شایسته به مردم است پس باید در این راستا مسئولیت پذیر و پرتلاش باشیم.

در ادامه  با حضور مسئولان، با اعطاء لوح از خدمات  قباد آبانگاه به عنوان رئیس سابق دانشکده پزشکی تقدیر به عمل آمد و حکم سرپرستی این دانشکده به دکتر رضا نجفی اعطاء شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشکده پزشکی معاونت آموزشی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند امروز صبح با حضور ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، سید حمید جمال الدینی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه و حسن بختیار، رئیس فعلی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آرش خجسته، رئیس سابق دانشگاه در این مراسم گفت: در مدت دو سال و ۴ ماه که مسئولیت ریاست این دانشگاه را به عهده داشته ام، معاون آموزشی وزارت بهداشت همیشه به عنوان پشتیبان، همراه و پیشرو کنار من بوده اند و همیشه به من یادآوری کرده اند که در این دانشگاه هوشمند به عنوان یک دانشگاه مستقل باید مسئله هوش مصنوعی را به عنوان یک ایده بزرگ و برگ برنده را برای وزارت بهداشت رقم بزنیم.

وی افزود: من در کنار ایشان ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را شناختم و اهداف دانشگاه را با همکاری جلو برده ایم، برنامه ۴ ساله عملیاتی را در دوران کاری ام طرح ریزی کردم که در سال اول در بخش ترویج برنامه ها به خوبی پیش رفت و می توانم با اطمینان اعلام کنم که ۹۰ درصد برنامه ها در این بخش انجام شده است.

خجسته ادامه داد: در این مدت برنامه های مختلفی از جمله کنگره کیش، سمینارهای مختلف در موضوعات متعدد در دانشگاه ها رقم خورد.

وی افزود: در سال دوم حوزه زیر ساخت و نیروی انسانی نیز عملیاتی شد که دانشگاه علوم پزشکی هوشمند اولین دانشگاه علوم پزشکی بود که در خاورمیانه از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز گرفت.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی هوشمند گفت: ۷ محور را دنبال کرده ایم که به اطمینان می توانم بگویم در این مدت هنوز در این حوزه این ۷ محور دنبال نشده است.

خجسته گفت: آرزو دارم که با حضور رئیس جدید این دانشگاه به هدف و ایده باقری فرد که همان تثبیت هوش مصنوعی و برگ برنده عملکرد وزارت بهداشت در این دوره ۴ ساله است برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری