Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاویر ماسکرانو و کریستین پاوون، پس از شایعاتی که در مورد درگیری شان در رختکن منتشر شده بود، با انتشار ویدیویی این موضوع را تکذیب کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از شکست سنگین آرژانتین مقابل کرواسی، رختکن آرژانتین دچار تنش فراوان شده بود و شایعات بسیاری در مورد درگیری ها به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو آگوئرو، صحبت های تندی علیه خورخه سامپائولی مطرح کرد که احتمالا منجر به نیمکت نشینی اش در بازی پایانی مقابل نیجریه شود و حتی برخی نشریات مدعی شدند که بازیکنان آرژانتین از اعضای فدراسیون خواسته اند سامپائولی را اخراج کنند و برای بازی نهایی، بورچاگا را جانشین او کنند. در این میان، شایعاتی در مورد درگیری خاویر ماسکرانو و کریستین پاوون نیز در رختکن منتشر شد که حال این دو با انتشار ویدیویی، این موضوع را تکذیب کردند. در این ویدیو، پاوون و ماسکرانو با هم خوش و بش می‌کنند و ماسکرانو به شوخی به پاوون می‌گوید:

” آنها (شایعات) می‌گویند که تو من را له کرده ای!”

پاوون نیز لبخند می‌زند و ماسکرانو را به آغوش می‌کشد.

سپس پدر و برادر پاوون نیز اضافه می‌شوند و پدر پاوون، ماسکرانو‌ را به آغوش می‌کشد و برادرش، با هافبک تیم ملی آرژانتین عکس می‌اندازد.

نشریات معتقد بودند که درگیری این دو پس از اشتباه کابایه رو شروع شد. پس از بازی، ماسکرانو با عصبانیت، برخورد تندی با کابایه رو داشته که پاوون از این موضوع عصبانی می‌شود و به قضیه ورود می‌کند و درگیری بین ماسکی و پاوون بالا می‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم

روز گذشته ساعت ۱۷ در تهران یک بازی بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می‌شود. در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می‌کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می‌شود. در فیلمی که در زیر مشاهده می‌کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می‌گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند. منبع: صدای ملت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند