Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، چند سالی است شبکه نسیم توانسته با تولید برنامه های مناسبی چون دورهمی و خندوانه و اجرا‌های موفق رامبد جوان و مهران مدیری، بسترساز نشاط و سرگرمی میان ایرانیان شده و لحظات خوشی را برای خانواده‌ها به ارمغان آورده است.

 

مدیری و جوان اما در کنار تمام حواشی پیش آمده برایشان، بخوبی از عهده تامین خوراک خوب ذهنی برای مخاطبان برآمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو هدفمندانه و با گردآوردن مردم از گروه ها، اصناف و اقشار مختلف و قومیت ها گاه وفاقی به وسعت ایران ساخته اند.

 

رامبد جوان و خندوانه، دورهمی و مدیری

این دو برنامه بطور ثابت در سلسله برنامه های خود بخوبی از عهده رسالت امیدبخشی برآمده و مردم را پس از یک روز شلوغ کاری در ساعات پایانی شب شاد کند. همین موضوع است که مذاق برخی ها را تلخ کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران با توجه به موفقیت این دو چهره هنری کشور نوشت: برخی که ظاهرا نمی‌توانند تحمل کنند برنامه‌ای در رسانه ملی بتواند اقبال عمومی را به سمت خود جلب کند و با نگاه به منافع مردم به تولید برنامه بپردازد. یکی از این گروه‌ها، رسانه‌های ضد انقلاب هستند که ظاهرا از رامبد جوان و برنامه خندوانه زیاد خوششان نمی‌آید..، چون او و برنامه اش بدون اینکه بخواهد وارد بازی‌های سیاسی شود صرفا دغدغه اش ساعات خوش مردم بوده و بس.

 

 

 

 

 

ابتدا گفتند خواهر این مجری در یکی از سمت‌های دولتی مشغول به فعالیت است که بدون استناد به ادله محکمی در این موضوع ناموفق بودند. سپس انگشت اتهام را بر سرمایه گذاران (اسپانسر‌های مالی) «خندوانه» نشانه گرفته‌اند و مدعی شدند که رامبد جوان برای سرمایه گذاری با ارگان‌های حکومتی از جمله شهرداری و سپاه پاسداران اسلامی همکاری دارد تا به نوعی او را سیاسی نشان داده و اینکه حرف‌های معاندان را نمی‌زند، توجیه کرده باشند.

 

 

 

 

هر چند رامبد جوان از همان فصل اول برنامه خندوانه تا به امروز، در بخش‌های مختلف به وضوح تبلیغ حامیان مالی خود را کرده و هرشب از سرمایه گذاران خود مانند اپراتور‌های تلفن همراه و سامانه‌های بانکی نام برده است، اما حتی اگر بخواهیم حرف این معاندین را درست فرض کنیم، چه اشکالی دارد برخی دستگاه‌هایی که بودجه فرهنگی دارند پشت رامبد جوان یا «خندوانه» بایستند و به نوعی از لحظات شاد مردم حمایت کنند؟

 

 

 

 

در پروژه‌ای جدید علیه «خندوانه» هم اخیرا معاندین به سراغ سوژه جدیدی رفته‌اند و گفته‌اند رامبد جوان از عموی خود برای تامین سرمایه برنامه استفاده کرده. شخصی به نام ناصر جوان تبریزی که ادعا می‌کنند یکی از اعضای قدیمی سپاه پاسداران است و با درجه سرهنگ بازنشسته شده و هم اکنون در مناطق سوریه و عراق به صورت نامحسوس مسئولیت فرماندهی را بر عهده دارد. البته این موضوع هم بی پاسخ نمانده و رامبد جوان در یکی از پست‌های خود درباره آن توضیح داده است.

 

 

 

به نظر می‌رسد ناراحتی‌های معاندین از خوشی‌های مردم حالا حالا برای رامبد جوان و امثال رامبد جوان شایعه ساز باشد.

 

مهران مدیری به سهم خود با چنین رفتارهای بیمارگونه ای مواجه بوده است. وقتی مهران مدیری در روزی که خندوانه رفته بود، به انتقاد از ترامپ پرداخت، آمدنیوز با محبوب خواندن ترامپ نزد مردم ایران به وی حمله کرد.

 

 

 

لینک دانلود

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خندوانه رامبد جوان مهران مدیری عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده برخورده کرده و آنها را منهدم کرده است.

بنابر گزارش ایسنا، در پی این رویداد صداهایی ناشی از انفجار در نزدیکی شهر اصفهان شنیده شد که ناشی از عملکرد سیستم‌های پدافند هوایی بوده است.

بعد از آن رسانه‌های داخلی ایران گزارش دادند که تأسیسات هسته‌ای ایران امن هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در پی این رویدادها آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

آژانس در ایکس نوشت: رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار خویشتنداری شدید از سوی همه است و تکرار می‌کند که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف درگیری‌های نظامی باشند.

همچنین بنابر آنچه در کانال‌های خبری آمده است: درپی شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان پس از شلیک پدافندهوایی به ریزپرنده‌ها، شبکه تلوزیونی ایران( press tv) حمله خارجی به شهرهای ایران به نقل از منابع آگاه را تکذیب کرد.

منبع خبری فارس هم گزارش داده است: سامانه پدافند هوایی ایران پس از مشاهده یک پهپاد مشکوک فعال شده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896956

دیگر خبرها

  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • ترور ناکام یک نفر در برزیل + فیلم
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد