Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نخستين نشست خزانه‌داران فدراسيون‌هاي ورزشي با حضور رئيس کميته ملي المپيک امروز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت کميته ملي المپيک، نخستين نشست خزانه داران فدراسيون هاي ورزشي کل کشور صبح امروز با حضور سيدرضا صالحي اميري رئيس کميته ملي المپيک، محمدرضا داورزني معاونت ورزش حرفه اي و قهرماني وزارت ورزش، شاهرخ شهنازي دبير کل و کيکاووس سعيدي ذيحساب و خزانه دار کميته و نمايندگان ديگر نهادها در محل آکادمي ملي المپيک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتداي اين نشست که صبح امروز و در محل آکادمي ملي المپيک برگزار شد، کيکاووس سعيدي ذيحساب کميته ملي المپيک، ضمن خيرمقدم به خزانه‌داران فدراسيون‌هاي ورزشي، در توضيحاتي کوتاه، هدف از برگزاري اين نشست را هماهنگي و انسجام بيشتر خزانه‌داران با متوليان ورزش کشور (وزارت ورزش و کميته ملي المپيک) و همچنين اهميت جايگاه خزانه داري در فدراسيون‌ها عنوان کرد.
در ادامه، صالحي اميري رئيس کميته ملي المپيک با ابراز تقدير و تشکر از کيکاووس سعيدي و انگيزه و نوآوري او در برگزاري نخستين نشست تخصصي خزانه‌داران فدراسيون‌هاي ورزشي گفت: ورزش کارکرد‌هاي گوناگوني دارد که اولين و مهمترين اين کارکردها، اجتماعي بودن آن است. همه متوليان و خدمت‌گزاران بخش‌هاي مديريتي ورزش کشور، عمدتاً در دو حوزه همگاني و قهرماني فعاليت‌هاي خود را انجام مي‌دهند، در حالي که تاکيد هر دو حوزه همگاني و قهرماني، اجتماعي کردن ورزش است.
صالحي اميري اظهار داشت: جوامع بشري براي تداوم حيات خود نيازمند توجه به مقوله‌هايي نظير نشاط اجتماعي، اميد اجتماعي، اخلاق اجتماعي، امنيت اجتماعي و سازگاري اجتماعي هستند. خيلي‌ها نشاط را به شادي تفسير مي‌کنند در حالي که مفهوم اصلي نشاط، مفهومي عام از احساس رضايت مردم در زندگي اجتماعي است. مهمترين وظيفه ورزش اين است که در کنار فرهنگ و هنر براي توسعه نشاط اجتماعي تلاش کند.
رئيس کميته ملي المپيک با اشاره به اينکه اين کميته همه منابع ورودي و هزينه‌اي را به صورت شفاف به فدراسيون‌ها و مردم گزارش مي‌دهد عنوان کرد: از خزانه‌داران فدراسيون‌ها مي‌خواهم تا شفاف‌سازي را جزو اولويت‌هاي کاري خود قرار دهند، چرا که شفافيت به سلامت سيستم کمک مي‌کند. وزارت ورزش و جوانان، کميته ملي المپيک و فدراسيون‌ها، اعضاي يک خانواده هستند و اگر نقصي در فدراسيون باشد، اين نقص متعلق به ماست و چنانچه در کميته ملي المپيک و فعاليت‌هاي آن نقصي وجود داشته باشد، اين نقص متعلق به وزارت ورزش و جوانان است. اين همکاري که اکنون بين وزارت ورزش، کميته ملي المپيک و فدراسيون‌هاي ورزشي برقرار است باعث بوجود آمدن ثبات، آرامش و احساس امنيت بيشتر در ورزش خواهد شد.
صالحي اميري در پايان گفت: ما به تمامي شما خزانه‌داران اعتماد کامل داريم و از شما مي‌خواهيم ناظر اعمال خود باشيد تا در آينده شاهد تقدير نهادهاي نظارتي از شما باشيم.
رئيس کميته ملي المپيک پس از پايان صحبت‌هاي خود و جهت حضور در جلسه توجيحي که با اصحاب رسانه اعزامي به بازي‌هاي آسيايي داشت، جلسه را ترک و اداره جلسه را به محمدرضا داورزني و کيکاووس سعيدي سپرد.
در پايان اين نشست، جلسه پرسش و پاسخ خزانه‌داران برگزار شد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا

انتخابات ریاست فدراسیون ترای اتلون فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) از ساعت 10 صبح فردا (چهارشنبه) در سالن استاد فارسی واقع در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

در انتظار تصمیم وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون ترای اتلون

 

برای این انتخابات 9 نفر تایی صلاحیت شده‌اند که اسامی آنها به شرح زیر است:

امین احمدی، حمید براتی، محمدکاظم حججی، محمد نصیری، ایرج عرب، سید کمال پیمبری، مهدی گودرزی، علی اکبر حسن‌پور حیدری، جاسم منوچهری

فدراسیون ترای اتلون از 7 اسفند ماه با سرپرستی کمال جوانمرد اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • تاج: می توانیم بازی های بین المللی را در انزلی برگزار کنیم
  • این پدیده ایرانی می تواند قهرمان المپیک شود
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند
  • درخواست حزب اسپانیایی برای حذف رژیم صهیونیستی از المپیک پاریس + فیلم
  • برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن
  • برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برای بازی‌های داخل سالن آسیا
  • در انتظار تصمیم وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون ترای اتلون