Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صداوسیما از کابل ، کميسيون انتخابات افغانستان مهلت نام نویسی واجدان شرایط رای دهی برای شرکت درانتخابات مجلس این کشور را تا پانزدهم ماه جاری تمدید کرد.
« حفیظ هاشمی » عضو کمیسیون انتخابات افغانستان امروز اعلام کرد : ساکنان روستاهای افغانستان تا پانزدهم تیرماه فرصت دارند برای شرکت درانتخابات مجلس این کشورنام نویسی کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی علت تمدید مهلت ثبت نام واجدان شرایط رای دهی را فراهم شدن شدن زمینه بیشتر برای ثبت نام رای دهندگان در مناطق دوردست این کشور خواند.
قرار بود روند ثبت نام رای دهندگان انتخابات افغانستان دهم تیرماه به پایان برسد.
براساس گزارش کمیسیون انتخابات افغانستان تاکنون حدود هفت میلیون نفر برای شرکت درانتخابات بیست وهشتم مهرماه امسال نام نویسی کرده اند.
این درحالی است که ناامنی یک مانع عمده در برابر نام نویسی واجدان شرایط رای دهی است و در دوماه اخیر چندین انفجار خونین درمراکز ثبت نام بوقوع پیوسته است که براثر آن حدود سیصد نفر جان خودرا ازدست دادند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افغانستان کميسيون انتخابات مهلت نام نويسي واجد شرايط راي دهي مجلس بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۴۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سعید نورایمانی اظهار داشت:  بعد از این مهلت مجوزها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کارها فاقد مجوز محسوب می شوند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه علی رغم اطلاع رسانی های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند؛ از کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان یزد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و غیره هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز های کسب و کار خود اقدام کنند. 

به گفته وی صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید  به درگاه ملی مجوز ها به نشانی mojavez.ir   مراجعه نمایند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام است. 

نورایمانی ادامه داد: فرایند تبدیل مجوزها به الکترونیکی کاملا رایگان و با استفاده از گوشی تلفن همراه در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»